Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-06-2005, 23:00   #1
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
MP Rating: 0% (0)
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.
Kas forhold he dåkke til Svigermor?

E d fryd og gammen eller e d svigertroll eller?

Før Viktoria vart fødd hadde vi et ufattelig dårli forhold, ej likte ikkje ho og ho likte ikkje mej.. vi tok en DIGER oppvask tre tima før ej begynte å få rie... og etter d he d vore so som so.. Betre...

Sist endret av pumama; 15-06-2005 kl 23:25.
pumama er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2005, 23:10   #2
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kas forhold he dåkke til Svigermor?

Tror jeg har vært suuperheldig med svigermor...hun er den beste dama jeg noen gang har møtt og jeg er sååå glad i dama. Skikkelig go dame, styra og stelt i stand til dåpen til klokken var 02.00 på natta før dåpen vi har hatt. Hun er bare såå snill å go og jeg er suuper glad i henne. Det var hun vi har fått alt babyutsyr med og når vi kom hjem til Møre til dåpen hadde hun kjøpt babygymm til lillegutt som han skal ha hjemme til de når han er der....

Svigermor og lillegutt`n vår
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 15-06-2005, 23:15   #3
Supermedlem

Annfyk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.

Eg har verdens søteste og snilleste svigermor vi har aldri vært uenige om noe,aldri kranglet,eller kjeftet og smelt på hverandre...Ser at det er en del som ikke har vært så heldige men vil bare si at kanskje svigertrollet synes at du (her ment svigerdatter) også er et svigertroll i så måte-en sak har jo gjerne 2 sider..har også jevnlig kontakt med farmor til Øyvind,som da er mammaen til eksen min..og vi er oxo venner på samme vis som eg fortalte her ovenfor... eg må jo bare være heldig
Gammel 15-06-2005, 23:52   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av PJK
Tror jeg har vært suuperheldig med svigermor...hun er den beste dama jeg noen gang har møtt og jeg er sååå glad i dama. Skikkelig go dame,
Hun er bare såå snill å go og jeg er suuper glad i henne. Det var hun vi har fått alt babyutsyr med.
Signerer dette jeg!
Svigermora mi er supersnill!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2005, 09:16   #5
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 261
mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.

Min er også kjempefin! Hun legger seg ikke oppi ting, men er veldig engasjert i ungene (jeg setter pris på folk som skjønner hvor fantastiske unger jeg har! ). De tar seg tiden og bryet med å komme på besøk fra østlandet rett som det er, men kommer ikke og "invaderer" oss. De blir noen dager, står opp med ungene om morgenen, tar dem med ut på tur, spør før de putter godter i eldstemann, i det hele tatt - de respekterer oss og ungene våre. Kjempefine folk! Rause er de også, de handler alltid til ungene, og heldigvis ikke bare masse dyre leker for å "kjøpe" dem. De har med gode hverdagsklær, yttertøy, utstyr (vognpose i lammeskinn fikk vi f.eks), hjemmestrikkede plagg (som ofte er strikket fra oppskrifter hun har bedt meg velge på forhånd).

Jeg er kjempeglad i svigermoren min. Vi snakkes på telefonen ofte, og da kan vi godt prate leeenge sammen. Super dame!

Mamma til september 2002 og februar 2005
mammadonna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2005, 09:55   #6
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Svigermor her kan være begge deler.Jeg irriterer meg grønt over at hun alltid legger seg opp i ting,og sladrer om det til alle andre.Hun elsker å putte inn godt i små barnemunner,og gjør faktisk forskjell på stebarnebarn og sine egne barnebarn.Hun kan med andre ord være utrolig irriterende og ett troll uten like.Ingen gjør ting godt nok unntatt hennes egen datter ,som overhodet ikke deler alle mine synspunkter på barneoppdragelse,så jeg har nok ikke blitt den hun ønsket etter jeg fikk barn.Vi har ikke tenkt å gi junior hverken kumelk,godteri,is eller brus på lenge ennå. dessuten klager hun så fælt på hvor mammadalt Jan Sander er,men han kommer fortsatt til å bli tatt opp av Mammaen sin når han gråter ja .Men selvfølgelig hun er jo supersnill innimellom,kan spørre om hun kan trille en tur så jeg kan gjøre noe annet innimellom,eller gir lillegutt masse nye klær,hjelper oss med huset,osv.Så alt i alt så er jo jeg veldig glad i henne,men det er mye mas og sladdering innimellom.
Gammel 16-06-2005, 10:43   #7
Supermedlem

Blundin1 sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 553
Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.Blundin1 er et navn alle kjenner.

Vet ikke helt jeg, hun har sine veldig skremmende sider, så jeg får si svigertroll!
Gammel 16-06-2005, 11:36   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Tja, svigermor er egentlig en ganske grei dame
Men hun har sine sider da. Jeg er ikke helt gira på å la henne være alene med lillegutt. Hun er litt for vimsete til det og så er ting liksom ikke så farlig. Hun har jo tross alt oppdratt 3 barn og har 4 barnebarn fra før så dette kan hun jo. Påstår hun hvertfall.
Er nok ikke helt enig i det, og hun har nesten gått på tryne med lillegutt i armene flere ganger
Men hun er jo helt oppslukt i barnebarna sine da og de fire eldste har blitt overøst med både det ene og det andre (bunader, kåper etc ).
Hun kan være litt innpåsliten til tider men alt i alt er hun veldig trivelig
Gammel 16-06-2005, 13:26   #9
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er sånn opp og ned.
Egentlig synes jeg det går best når det er lite mas
Jeg er ikke så glad i folk som legger seg oppi tingene mine og hvordan jeg skal gjøre det.
Vet hun gjør alt ut av at hun bryr seg om oss, men hun skjønner vel ikke alltid at vi kan ta våre egne valg.
Gammel 16-06-2005, 18:02   #10
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,596
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har et helt greit forhold til svigermor. selvsagt er vi ikke enige om alt og selvsagt har vi hatt noen "samtaler". Jeg tror både hun og jeg er litt runde i kantene. Hun er nok litt for flink til å skjule hva hun egentlig tenker eller mener og jeg er litt for flink til å si ifra om ting jeg ikke synes er helt ok.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:51.