|
 |
02-05-2006, 22:01
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
|
Jeg kjeder meg så fælt om dagen jeg. Har ingenting å finne på. Syns ikke noe tid på dagen passer å evt dra på kjøpesenter el.l pga sovingen hans. Og ikke er noen hjemme på dagtid som jeg kjenner heller. Er jo avhengig av flaska og pumpa. Tenk om han blir sulten med det samme vi sku komme ett sted da. Må finne varmt vann og vann-bad. Og så må jeg pumpe meg og ditt og datt. Nei,jeg tusler hjemme og går snart på veggene.
Hva bedriver dere dagen med da?
|
|
|
02-05-2006, 22:09
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 858
|
Kjenner meg litt igjen i det du skriver ja. Jeg kjeder meg ikke akkurat, for synes dagene flyr, men savner litt sosialt samvær. Har heller ingen i nærheten som er hjemme eller har baby. Og synes også det passer dårlig med kjøpesenter o.l pga soving. Jeg ammer jeg da, så har ikke problem med flaske o.l.. Men han er så trett på dagtid, og vil bare ligge ute i vogna som enkelte dager også må rugges ofte på pga urolig søvn..tar jeg han med inn på kafe, våkner han jo...men det er jo kjempekos å bare kose seg med lillegutt da, nyter all den tid vi har sammen jeg
Sist endret av emma-80; 03-05-2006 kl 11:52.
|
|
|
02-05-2006, 23:21
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
|
Dagane mine går i pumping, kosing, vere med barna mine og prøve å holde huset nokonlunde ok (det er neimen ikkje lett!).
Det blir til at eg reiser sjeldnare på byturer no når eg pumper meg (er jo mykje lettare om ein ammer). Dei siste gongane eg har vore til byen har faktisk vore uten barn, sidan det er dager der mannen er heime og kan ha han.
Men når eg reiser til byen med lillegutt har eg med meg masse rart.. litermålet mitt, kokt vatn på termos, ei flaske melk i termoveska og handpumpe
Det er jo ca 3 1/2 time mellom måltida, så eg kan jo berekne litt korti han kjem til å ville ha mat.
|
|
|
03-05-2006, 08:37
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
|
Dagene går så utrolig fort, synes jeg. Har faktisk ikke rukket å kjede meg enda, men jeg er også heldig som har to andre venniner som er hjemme med barn. Vi møtes ganske ofte og enten er hjemme hos hverandre eller triller turer sammen. De dagene jeg er alene så triller jeg, koser med han, lager middag, rydder huset, sitter på nettet og ser litt på tv...
|
03-05-2006, 09:08
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
|
Akkurat i Mai så er det nesten hverdag, litt for mye. Men slik det ble det når vi skulle på babymsasje(tirsdager) og babysvømming(onsdager) i samme måned. Men det er kjempe kos å gjøre noe med barnet.
|
|
|
03-05-2006, 11:49
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
|
Tycker att detta att gå hemma med barn, är både kos och litt kjedelig.  Eftersom vi inte har familj i närheten, saknar jag det att kunna dra hem på små korta besök, kanske få lite avlastning osv.
Men, dagarna går i stort sett i ett. Det är alltid något som ska göras, jag är inte direkt arbetsledig...  Men ibland känner jag för att kaks einte gör NÅGOT (bara sätta mig i soffan och koppla helt ur liksom) eller för att faktiskt GÖRA något (och då menar jag som saker utan barnen eller dra på tur).
|
04-05-2006, 08:18
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
|
De sier det er en kunst å gå hjemme, uten å gå på veggene:|
For meg er det sosial kontakt med andre barneinteresserte som har vært løsningen. Har nok utømmelig behov for å snakke om bleier søvn klær basj og andre babytema for tiden. Kan noen reise til deg, i stedet for at du må ta ut?
De dagene jeg ikke er på farten, er jeg rundt med vogna mi, på nett, ser tv, spiller litt piano, har planer om å ta opp malingen igjen, holder på med album/takkekort (ikke fått ut disse enda..) forsøker å trimme litt. Har kjøpt trimmatte. Skal få skikk på vond rygg og stramme inn løst mageskinn til sommersesong.
MEN... mesteparten av dagen min er ganske så tilegnet knøttet mitt. JEg har vært litt dårlig med å la henne ligge å styre for seg selv. Vil bare kose jeg - og nå vil jo hun og det, hehe. Ja ja.
Tar en dag av gangen. Tror det er ganske vanlgi at en føler at livet ens som en kjente det fra før har stoppet litt opp.
Sist endret av lille snøfte; 04-05-2006 kl 08:22.
|
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:52.
|