Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Gir dere vann fra springen, kokt vann eller kjøpt vann (Imsdal el.l)?
Springvann 24 75.00%
Kokt vann 10 31.25%
Kjøpt vann 2 6.25%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 32. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-07-2005, 15:48   #1
Medlem

Konze sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 333
MP Rating: 0% (0)
Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.
Kokt, kjøpt eller fra springen? Vann altså...

Robert er 4 1/2 mnd nå, og de siste dagene har jeg hatt lyst til å gi han litt vann.

Jeg har fått med meg at flere synes bryst-barn bare skal få melk, men Robert er litt i rundeste laget, og når han ligger til brystet så tar han ikke bare den første tynne melka... Han super i seg alt som er...

Derfor har jeg altså lyst til å gi han vann. Men jeg er usikker på om han bare kan få vann rett fra springen.

Så i vitenskapens navn gjør jeg dette til en spørreundersøkelse.

Jo... Èn ting til: varmer dere vannet, eller får de det bare lunket??
Gammel 06-07-2005, 16:09   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Kokt, kjøpt eller fra springen? Vann altså...

Gir vann fra springen. Tapper i kaldt vann som jeg lar stå til det blir romtemperert. Nå får ikke jenta mi store mengder enda siden jeg fullammer, men greit å venne henne til det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 16:21   #3
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Kokt, for å være på den sikre siden.

Alle babyer bør få vann nå som det er så varmt. Uavhengig av amming.

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 16:22   #4
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 261
mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.

Vann fra springen.

Har aldri helt skjønt dette styret med vannkoking (medmindre man bor på et sted med dårlig drikkevann). De færreste har betenkeligheter med å ta med seg barna i basseng, for eksempel. De sluker jo litt vann der også og det vannet ville ikke jeg drukket, i alle fall... Det går jo fint det også. Dessuten sleiker de jo på alt de kommer over i denne alderen. Leker, bord, benker, gulv...

Mamma til september 2002 og februar 2005
mammadonna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 17:01   #5
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,268
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

SPRINGEN

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 17:31   #6
inord
Gjest

Niklas får vann fra springen
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2005, 17:52   #7
Supermedlem

plipp sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: østfold
Meldinger: 1,095
plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.

Har tenkt på akkurat det! Likefullt har jeg kokt vannet jeg da... skal springe bort å fylle i en flaske til knerten nå, UTEN å koke først
Sitat:
Opprinnelig postet av mammadonna
Vann fra springen.

Har aldri helt skjønt dette styret med vannkoking (medmindre man bor på et sted med dårlig drikkevann). De færreste har betenkeligheter med å ta med seg barna i basseng, for eksempel. De sluker jo litt vann der også og det vannet ville ikke jeg drukket, i alle fall... Det går jo fint det også. Dessuten sleiker de jo på alt de kommer over i denne alderen. Leker, bord, benker, gulv...

Gammel 06-07-2005, 18:41   #8
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,260
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Her gaar det i springvann, har gjort det hele tiden det er ikke mye hun faar i seg
Gammel 06-07-2005, 19:30   #9
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

Når hun var mindre så kokte jeg vannet først, men nå får hun fra springen.
Gammel 06-07-2005, 19:44   #10
Lavendelen
Gjest

Vann fra springen!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:19.