Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2005, 23:53   #1
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
MP Rating: 0% (0)
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.
kidoki Kul frisyre Kosmo!

Ny innkjøpt?

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 07:52   #2
Supermedlem

Siggi sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 833
Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.
Sv: Kul frisyre Kosmo!

Kjempe kul! Har hatt lyst til å gjøre det samme, men da hadde ikke blitt glad.

Troy født 20 feb,05.feb 09
Vi har fått en prins, han er det fineste som fins!
Siggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:14   #3
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Knallstilig!!!
Gammel 19-08-2005, 08:53   #4
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

sa det var som å få en ny kjæreste
Han har alltid likt langt hår, men synes jeg ble fin med kort hår også
- heldigvis for ham

Hadde en snål drøm i natt.
Drømte at folk begynte å følge etter meg fordi jeg var så fin på håret, jeg var visst bare helt uimotståelig.
Både jenter og gutter kunne ikke la meg være ifred, så jeg måtte ringe så han kunne komme å hente meg hjem fra trening siden alle klenga sånn

Sist endret av Kosmokula; 19-08-2005 kl 15:39. Begrunnelse: skrivefeil
Kosmokula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:56   #5
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Bra drøm

Må passe dej i dag da, kanskje du he sanndrømt...hehe
Gammel 19-08-2005, 08:57   #6
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:59   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Dæven du ble deilig!!
Må pass deg så jeg ikke ser deg! kommer til å hoppe rett på deg

Du ble kjempe fin! Godt med kort hår
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 10:21   #8
Supermedlem

Annfyk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.

hei sveis..så flott du ble da Klikk på bildet for å se det i full størrelse.herlig med kort hår
Gammel 19-08-2005, 12:12   #9
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 261
mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.

Jepp, kul sveis

Sånn som vesla mi lugger for tida, kommer jeg kanskje til å klare det kunststykket å bli korthåret uten å måtte gå til frisøren...

Mamma til september 2002 og februar 2005
mammadonna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 15:21   #10
Medlem

Bonzo sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Kongsberg
Meldinger: 320
Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.

Kjempe kul sveis. Hadde nok trengt kort hår jeg også for Oda lugger også i håret når jeg ikke har det i hestehale eller knute. Men jeg hadde kort hår frem til jeg gikk i 9 klasse og håret mitt vokser såååååååå treigt at jeg klamrer meg fast til mitt lange hår.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:56.