Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-06-2005, 16:11   #1
Seniormedlem

*Lindus* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 1,527
MP Rating: 0% (0)
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.
Lammeullskinn om sommeren?

Er vel flere som har det her tenker jeg.
Kan sove på dette om sommeren? Eller blir det for varmt?
Syns jeg har lest et sted at det på en måte avkjøler når det er varmt. Og varmer når det er kaldt.
Men stemmer dette tro??
Gammel 17-06-2005, 16:41   #2
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lammeullskinn om sommeren?

Jeg har hatt i senga til Leona, men blir nødt til å ta det vekk for hun svetter så fælt nå når det er varmere i været.
Gammel 17-06-2005, 16:51   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Tyr-78
Syns jeg har lest et sted at det på en måte avkjøler når det er varmt. Og varmer når det er kaldt.
Men stemmer dette tro??
Det har jeg også lest, flere steder!
Det ser veldig varmt ut da, men Nora ligger på det om natta ennå.. Har vurdert å legge et laken oppå, men kanskje det bare er tull?

Jeg aner ikke....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2005, 16:54   #4
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja det skal være det, jeg har det i senga til Christopher André enda når han sover på natta og han er ikke noe svett om morgenen når han våkner
Gammel 17-06-2005, 16:56   #5
Lavendelen
Gjest

Meldinger: n/a

Nora ligger på sitt enda og hun er ikke svett hvertfall!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2005, 17:12   #6
Seniormedlem

*Lindus* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 1,527
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.

Skal bytte ut voggen med senga nå i helgen og da hadde det jo vært fint å flytte over skinnet der så det er noe kjent.
Emilie svetter ikke av skinnet. Tror nok vi kommer til å ha det litt lenger vi også da og se hvordan det går.

Det ser jo så deilig ut å ligge på
Gammel 17-06-2005, 18:50   #7
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg bruker skinnet fortsatt i vognen og i sengen, men jeg syns han blir litt svett i vogna (jeg har bare et helseteppe over han)... Så jeg tror kanskje jeg pakker bort det skinnet. I sengen er han aldri svett, men han sover i kun en body og bruker å sparke av seg dynen så det er nok varmt og godt på skinnet.

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2005, 19:13   #8
Veteranmedlem

apan sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,884
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.

Sniker fra marsklubben jeg... Vi bruker skinn ennå, og jeg har tenkt å fortsette med det og heller justere påkledning og hva jeg har over ham. Har også hørt at skinnet skal "tilpasse seg ulike temperaturer", og i tillegg synes jeg det er greit at han ligger på noe kjent.
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-06-2005, 19:18   #9
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,928
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

vi bruker også skinnet enda.

Men det er også litt pga at lillemor sliter litt med kroppsreguleringen, og ble anbefalt på sjukehuset å bare bruke skinn videre
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-06-2005, 19:44   #10
Medlem

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 277
sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.sommerfugl er som en uslipt juvél.

ja ull er temperatur regulerende, spesiellt viss det er innsatt med lanolin.
Jeg brukte skinnet både i senga og i vogna året rundt!
sommerfugl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:22.