Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-07-2006, 20:12   #1
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 858
MP Rating: 0% (0)
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.
Ligger de på lammeskinn i varmen?

Jeg husket at jeg leste mens jeg gikk gravid, at lammeskinn var så bra, uansett varme eller kulde var det temperaturregulerende. Så vi bruker det dag og natt, i vogn og seng. Men synes han er litt svett til tider da, spesielt i vogna om dagen. Men jeg har på ham lite klær altså. Virker som han koser med skinnet sitt og når han sover, så jeg får meg ikke til å fjerne det heller. Hva gjør dere?
Gammel 21-07-2006, 21:34   #2
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 974
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.
Sv: Ligger de på lammeskinn i varmen?

Lammeskinnet er ryddet bort. Vi har langhåret skinn og snuppa er veldig varm av seg. Det var ganger hun var helt badet i svette når vi tok henne opp, så da ble det lagt bort. Det hjalp mye, iallefall for snuppa, så da tror jeg det var den rette avgjørelsen. Kan hende det er annerledes med korthårede skinn da, at de regulerer bedre...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2006, 21:39   #3
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

tar ut det noen gånger, men sista dagarna har jag faktiskt lagt det in igen för hon blitr inte lika svett & klam i ryggen med det !!

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2006, 22:48   #4
Medlem

Vår sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 384
Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.

Jeg fjernet skinnet fra senga hennes i kveld, for å se om hun sover noe bedre i varmen (hun våkner og våkner og våkner - hele natta). I vogna har jeg ikke brukt det siden det var kaldt ute. Skal bli spennende å se hvordan hun sover i natt.
Gammel 22-07-2006, 00:01   #5
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Det ligger i sengen enda, og ho er ikke noe svett om natten/morningen,så det skal få ligge der så lenge ho vil ha det der .

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2006, 09:34   #6
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 858
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vår
Jeg fjernet skinnet fra senga hennes i kveld, for å se om hun sover noe bedre i varmen (hun våkner og våkner og våkner - hele natta). I vogna har jeg ikke brukt det siden det var kaldt ute. Skal bli spennende å se hvordan hun sover i natt.
Hvordan gikk det inatt? Litt kaldt her om nettene nå, heldigvis, til tross for varme dager. Henrik svetter veldig fra hodet han da, eller ikke svett.
Gammel 22-07-2006, 10:58   #7
Medlem

Vår sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 384
Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.

Hun våknet bare to ganger, men jeg vet ikke sikkert om det skyldes at jeg fjernet skinnet. Det VIRKET iallfall som hun trivdes bedre uten skinnet. Vi får gi det et par netter til. Skal si fra om hvordan det går
Gammel 22-07-2006, 11:00   #8
Medlem

Nette2102 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 69
Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.

Vi bruker også lammeskinnet fortsatt i vogna. Tror han synes det er deilig å mykt å ligge på. Blir ikke svett hvertfall. I senga ligger han rett på lakenet nå. Etter han begynte å snu seg til magen synes jeg det virker litt ubehagelig å få ansiktet ned på skinnet..
Nette2102 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2006, 18:26   #9
Supermedlem

Haci sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordaførr
Meldinger: 892
Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.

Vi har skinnet i vogna. Ekte saueskinn kjøler ned når det er varmt og varmer opp når det er kaldt. Sånn fungerer det ihvertfall hos oss. Her hjemme er det så kaldt at det ikke er aktuelt å ta det ut uansett, men da vi var sørpå tenkte jeg vi sikkert måtte det. Men han ble ikke svett, så da fikk skinnet være. Og han er en varm unge. Det hadde kanskje noe å si at han ikke lå i bag, men i trille som gir bedre lufting.
Gammel 22-07-2006, 21:59   #10
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Lammeskinnet er ryddet bort for leeenge siden

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:53.