Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Treff
Jeg kan mandag 2 oktober 5 100.00%
Jeg kan tirsdag 3 oktober 4 80.00%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 5. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2006, 17:07   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Lillestrøm damer og andre i nærheten.

Jeg legger denne her, siden dere vimser så fælt fra ene til den andre.
Og synes sist treff spørrings ble helt på tryne.

Nå som det er så fint ute, høstfarger osv.

Noen som kunne tenke seg å møtes på Lostby å gå tur inn til vannet der?
Tar med oss mat så vi kan lunche i det fri.

Noen som kunne tenke seg det? Mandageller tirsdag, hvis det ikke regner.
Gammel 26-09-2006, 18:00   #2
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.
Sv: Lillestrøm damer og andre i nærheten.

Jeg kan desverre ikke neste uke vi reiser sørover på onsdag og på tirsdag har Eivind bursdag
Gammel 26-09-2006, 18:56   #3
Medlem

Vår sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 384
Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.

Høres deilig ut, men Lea skal vaksineres på mandag. Sist ble hun så dårlig på natten at jeg ikke tør avtale noe på tirsdag heller.
Gammel 26-09-2006, 20:03   #4
Supermedlem

Soon sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Åkrene
Meldinger: 1,103
Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.Soon har mye å være stolt av.

Vi kan begge dagene!

Kan godt møtes på Losby, godt med litt frisk luft, bort fra eksosen og forurensningen!
Gammel 27-09-2006, 10:14   #5
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 974
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Vi kan begge dagene vi. Så får vi bare håpe at snuppa ikke blir syk denne gangen...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2006, 19:05   #6
Seniormedlem

Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Onklen til Anette ringte å spurte om de(med samboer) komme på besøk på mandag. Så hadde passet best på tirsdag for oss. De har ikke sett Anette siden dåpen(30 april). De bor bare på strømmen men de har jo aldri tid..
Gammel 28-09-2006, 19:58   #7
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Solstråle.
Onklen til Anette ringte å spurte om de(med samboer) komme på besøk på mandag. Så hadde passet best på tirsdag for oss. De har ikke sett Anette siden dåpen(30 april). De bor bare på strømmen men de har jo aldri tid..

Unnskyld meg, men hvordan er det mulig? Hva er det som gjør at folk er så jækla important at de ikke kan avse en liten halvtime i det minste i ny og ne?
Jeg blir litt provosert, jeg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2006, 07:39   #8
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Jamba
Unnskyld meg, men hvordan er det mulig? Hva er det som gjør at folk er så jækla important at de ikke kan avse en liten halvtime i det minste i ny og ne?
Jeg blir litt provosert, jeg.
Skriver en liten pm til deg jeg
Gammel 29-09-2006, 07:55   #9
Medlem

Gnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 417
Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.

Kan bare på mandag vi - Lillemann skal ha sprøyte på tirsdag

Hvis det blir på mandag - så lurer jeg på om Snipp og Snopp kan være med.... Skal selvfølgelig ha de i bånd hvis noen noen ønsker det
Gammel 29-09-2006, 13:07   #10
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Solstråle.
Skriver en liten pm til deg jeg

Hehe, jeg var litt irritabel i går
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:17.