Ja, da har jeg altså vært tilbake på jobb i 1,5 uker. De 2 siste dagene har jeg omtrent ikke vært hjemme (ca. 1 time mellom jobb og forretningsmiddag på tirsdag, men i går var jeg borte fra 7:15 til 0:30!

)
Siden jeg har fått ny stilling og bare 1 mnd overlapping med gamle sjefen, så er det mye å sette seg inni og dagene flyr avgårde. Litt mye styr med 2 offisielle middager på rad, men nå blir det litt roligere på den fronten tror jeg.
Jeg har jo nesten fullammet til dagen før 1. dag på jobb, så det tok litt tid før "meieriet" skjønte at den kunne skru ned produksjonen mellom 8 og 16

I går var det ille - uten amming fra 7 til langt utpå natta...

Måtte "lette på trykket" 2 ganger underveis og de herrene som var med lurte sikkert fælt på hva jeg gjorde så lenge på do
Men ellers er det egentlig mye bedre enn jeg hadde trodd. Gruet meg jo skikkelig i mange uker før, men det er også godt å få brukt de "små grå" igjen etter 5 mnd med kun baby og "lett-idiotisk-formiddags-tv-underholdning"

Så det er gøy.
Og så er det utrooolig godt å se og nusse jentene mine når jeg kommer hjem (eller, henter jo den eldste i bhg på veien hjem, hvis det ikke er noe spes.).
Største problemet er søvnen eller mangel på sådan

Isabel får siste pupp nærmere midnatt og våkner da som regel rundt kl. 5 (uten at hun får mat, men hun skravler i senga si og mor er da våken til jeg skal stå opp ca. 6:30...). Når jeg prøver å legge meg tidligere og gi siste pupp mellom 22 og 23, så våkner hun ihvertfall senest kl. 3-3:30 for pupp... Og så rundt 5 igjen som vanlig. I natt var hun våken 2 ganger, til tross for kjempesen nattapupp. Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er jo stuptrøtt og jobben krever 150% oppmerksomhet og har 0 plass for feil.
Gubben har jo begynt å stå opp på natta når hun våkner, men jeg hører henne jo uansett og er våken til hun sovner igjen, selv om jeg ikke trenger å stå opp. Men så ser ikke mannfolket i huset ut til å tåle nattevåk i det hele tatt, så han er trøtt og sur og grinete både på natta og dagen etter

Hvis det ikke bedrer seg snart men nattesøvnen, må vi vurdere
MME eller grøt på kvelden, sor at hun skal holde seg mett lengre. Det blir jo litt sårt, siden jeg allerede måtte slutte med amminga på dagen, så da blir det i verste fall kun morgen- og ettermiddagspuppen igjen
Oi, dette ble visst mye lengre enn planlagt. Takk til deg som gadd å lese helt til hit