Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-07-2006, 15:02   #1
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
MP Rating: 0% (0)
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.
Ojojojojojojojjo!!!!

Vi var litt uheldige her om dagen da vi , dongen sprakk!!
Jeg hadde fått mensen for første gang to uker tidligere og jeg har ikke stresset med prevansjon enda . Var å kjøpte en angre pille, men i papirene sto det at man skulle forhøre seg med lege. Snakka med legen og hun sa jeg ikke skulle ta den.

Lurer på hvor store sjangsene er for at Selena kan få småsøsken ganske snart, amming er jo litt prevangtivt -men innbiler meg at jeg er veldig fruktbar -ble gravid med uhell og angrepille. Er ikke akkuratt mitt høyeste ønske å bli gravid igjen så raskt, men abort er absolutt ikke noe alternativ.
Gammel 12-07-2006, 15:25   #2
Medlem

Siadatra sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 128
Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.
Sv: Ojojojojojojojjo!!!!

Har ingen statistikker å gi deg. Ville bare gi deg en og håper at utfallet blir slik du ønsker.
Gammel 12-07-2006, 15:35   #3
Medlem

Ovren sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Karmøy
Meldinger: 176
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.

Huff da

Jeg har ingen statistikk jeg heller, kan bare snakke av egen erfaring. Mine to eldste er født med under 1 års mellomrom. Ble gravid med nummer 2 uten å ha fått igjen mensen, jeg fullammet og brukte ingen ekstra prevensjon så muligheten er der for at du er gravid, iallefall hvis du er like fruktbar som meg Jeg har også fått 2 barn mens jeg har gått på p-piller
Jeg er igrunnen enig med deg i ikke å ta abort, det er selvfølgelig opp til hver enkelt, men min mening er at dersom ungen vil komme bør den få lov til det. Det er kanskje den holdningen som gjør at jeg har så mange barn , men jeg ville ikke byttet dem bort mot alt i verden

Lykke til x-tjukka!! Håper du holder oss oppdatert og at resultatet blir det du håper på inderst inne.

Mars-93 Mars-94 September-96 (6/9-98 19/5-99) September-00 April-03 Februar-06

Ovren og alle ungene
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:19   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper du får det resultatet du ønsker deg da
PS Jeg ble gravid nesten rett etter at jeg fikk mensen tilbake etter eldstemann. Enda vi slet i 15 mnd før storebror satt.

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:39   #5
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 191
jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.

Vil bare gi deg en og håper du får resultatet du ønsker deg.

Lillegutt kom 01.06.08
jessica78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:32.