Kan JEG ha økedøgn tro?
Til vanlig pleier jeg å spise to skiver til frokost, to knekkebrød til lunsj, en vanlig stor middag og 2 knekkebrød på kvelden. I tillegg går det gjerne en sjokolade og et eple hver dag.
I går startet jeg dagen med tre skiver brød med makrell-i-tomat på. Så to knekkebrød med gulost. Så et eple, to knekkebrød med brunost og enda to knekkebrød med gulost. Middag; en halv grandiosa taco. Den er mer mettende enn en vanlig grandiosa. Ble sulten igjen med en gang, var på besøk hos mamma og mumla i meg to grilla grillpølser. Fikk også med meg en STOR crispo, spiste halve mens jeg var der og halve hjemme. Sambo fikk også en stor crispo, og jeg spiste vel 1/3 av hans også. Tok ikke lang tid før jeg måtte ha meg 2 knekkebrød og en brødskive også på kvelden.
Var sulten konstant, og de siste dagene har jeg også fått skikkelige svimmelhetsanfall. Sånn som da jeg var gravid. Da var det pga lav hB og lavt blodtrykk, vet jo ikke hvordan det er nå. Kjennes ut som jeg ikke har spist noe særlig på lang lang tid, men jeg gjør jo ikke annet!
Men det er vel bare babyene som har økedøgn?