Når vi først er igang med nye diskusjoner for å få litt action her, så lurer jeg på:
Hvordan er den økonomiske fordelingen hos dere?
Hos oss så tjener vi så og si like mye, og betaler like mye inn på en felles bruks- og regningskonto, så vi deler alt 50-50. Det vi har igjen går til eget bruk, egen sparing osv.
Hos oss tjener mannen mest så han overfører mest til regningskontoen. Vi sitter igjen med samme sum på hver vår konto etter at vi har overført til regningskontoen. Jeg synes det er en grei ordning.
Hver vår økonomi,men betaler inn ett fast beløp til en felles konto som går til fellesutgifter.
Samme her. Mannen tjener mye mer enn meg, men jeg tjener mer enn gjennomsnittet, så da er det ikke noe problem. Jeg er veldig glad for at vi aldri krangler om penger, men det er sikkert fordi vi har nok.
Jeg er jo student fram til jul, og har derfor bare studielånet (for tiden fødselsstipend) å bidra med til da. Jeg kjøper inn alt av mat og klær, mens han tar alt av lån og regninger til huset o.l. Kan egentlig si vi har felles økonomi for tiden..