Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-02-2008, 11:28   #1
Medlem

Tassen79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 135
MP Rating: 0% (0)
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.
Onsdag:-)

Syns vi var flinke å fikk til litt skravling i går, så vi prøver i dag også.

Ja, ja da har lillemor blit litt forkjøla....storebror har vært det og han har nok smittet henne. Men jeg syns så synd på de når de er så små og er tette i nesen. Har funent frem nesesugern og morsmelken, her skal snørre ut.

Ellers er det pent vær, så i dag skal vi på trille tur! Gleder meg til å ta ut vogna og ta den føsrte turen vår, skal bli godt å bevege seg ute igjen (var plaget meg mye bekkenløsning i graviditeten og har ikke klart å gå tur på LENGE).

Vel, vel vi snakkes vel etterhvert.

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2008, 11:55   #2
Juniormedlem

Meldinger: 11
LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.
Sv: Onsdag:-)

God morgen!

Idag skal vi kjøre en tur ned til hytta på Hvaler, for å se hvordan forholdene er. Har visst vært mye mus i år.... Hadde tenkt å dra ned til helgen, men hvis det er helt innsausa med muselort tror jeg vi dropper det....
Gammel 27-02-2008, 11:58   #3
Medlem

Tassen79 sin avatar

Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.

Uff det hørtes ikke bra ut...... Lykke til!

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2008, 14:42   #4
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Heihei

I dag sov jeg til 11.30, var deilig. Men ble ikke så mye søvn i natt, lillegutt har vært litt urolig i natt og i dag. Har nettopp fått han til å sove i vuggen.

Mannen er å rydder i boden våres og jeg prøver å vaske noen klær. Ikke så lett når lillegutt vil bli bært på.

Har ikke store planene i dag. Skal snart hente mellomsnuppa i barnehagen eller mannen skal Så skal han på turn med henne. Så da blir jeg og lillegutt alene. Lurte på å bade han da. Han er ikke så veldig glad i det så må venne han til det. Greit å gjøre det når vi er alene, ellers blir vi så stresset begge to. For jentene skal hele tiden se og da tar det litt lengre tid Og lillegutt vil ikke bade så lenge
Gammel 27-02-2008, 19:32   #5
Medlem

Tassen79 sin avatar

Vi har vært ute å gå i dag, nydelig vær og deilig å rusle tur.

Begynner å føle meg som den "nett-nerden" her, det er jo ikke mang andre som legger igjen kommentar her inne på februar-klubben...men jeg har troen på at dette blir bedre...selv om februar snart er over

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:55.