Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-01-2006, 16:17   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
MP Rating: 0% (0)
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.
Ord.ul+bilde+ny termin...

Da var endelig den ordinære ultralyden overstått. Jeg må bare berømme den legen jeg har, han er så flink og skikkelig snill! Tar seg tid til å tulle og prate om ting som kan skje videre osv.. Nå fikk jeg vite at det er en mulighet for at jeg kan føde vanlig denne gangen, hvis de har skåret "rett" vei i livmoren min. Så da får vi se om det ikke blir normal fødsel denne gangen da! Klikk på bildet for å se det i full størrelse. (Det er rutine visstnok å ta ks etter to ks tidligere).

Jeg ble satt tilbake noen dager da, ikke mye å skrike over akkurat. Den nye terminen er nå 18. Juni.

Og kjønnet... He he. Vi fikk vite det med 75 % sikkerhet, så derfor velger jeg å holde det for meg selv en stund til. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Alt var ellers helt i orden og den lille er fra topp til bunn; 18-19 cm lang. Han brukte hodemålet til å beregne det. Og den lille ligger på langs og sparker nå ivrig i den svampeaktige morkaken min, så når jeg ikke kjenner spark nå, så er det trolig derfor. Hjerteslagene lå på 144.

Bilde ja! Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Det ble ikke så bra kvalitet, men noe ser dere vel?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 16:27   #2
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Ord.ul+bilde+ny termin...

Grattis med vel overstått UL!
Så bra at du kanskje kan føde vanlig denne gangen, hvis det er det du har mest lyst til da.

Kjempe nusselig bilde av den lille.
Gammel 09-01-2006, 16:36   #3
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med vel overstått UL.
Kjenner jeg blir litt misunnelig altså....lykke til videre i svangerskapet
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 17:04   #4
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

Så nydelige ul bilder

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 17:15   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Tusen takk. Jeg tror jeg vil føde vanlig... Hvis de sier det er stor risiko for det ene eller andre, så tør jeg ikke. De må liksom anbefale meg å gjøre det. Men, jeg har veldig lyst da! Så har jeg vært med på det også. I tillegg synes jeg ks suger! Det er døden å ikke få babyen inn til seg med en gang, det tar lengre tid før melken kommer, jeg må være der i 5 dager (dro etter 4 dager sist da), de setter sprøyter hver dag.. osv.. Nei, da vil jeg heller gjøre det den naturlige måten takk! Hvis jeg kan da..
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 17:43   #6
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med UL!
Fint at du kan føde vanlig så sant det går an og du har lyst
Gammel 09-01-2006, 17:45   #7
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

Gratulerer med vel overstått UL.!!

Kjekt å få se den lille
Gammel 09-01-2006, 17:47   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,128
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula
Gratulerer med UL!
Signerer
Gammel 09-01-2006, 19:29   #9
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 3,543
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper du kan føde vanlig denne gangen
Artig å få se UL bildet

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 22:57   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula
Gratulerer med UL!
Kjempefint bilde
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:24.