Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-04-2006, 22:13   #1
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a
P-ring

....noe for den ammende kvinne?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2006, 22:53   #2
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: P-ring

Leste på kvinnelegen.no at p-ring inneholder det samme som p-piller, så da blir vel svaret nei.

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2006, 00:15   #3
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,368
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei,mener den ikke kan brukes når du ammer,blir spiral,hormonspiral eller mini pillen...eller kondom

Var iallefall de alternativene jeg fikk ved 6 ukers kontrollen
Gammel 14-04-2006, 11:09   #4
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Isemor
Nei,mener den ikke kan brukes når du ammer,blir spiral,hormonspiral eller mini pillen...eller kondom

Var iallefall de alternativene jeg fikk ved 6 ukers kontrollen
Ja, og kondom er jo høyaktuelt
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2006, 11:12   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Men trenger du noe da. Du sa jo at sex var for de unge og lovende
Gammel 14-04-2006, 14:13   #6
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Jeg går på de cerazette p-pillene man kan gå på når man ammer nå, men kommer snart til å gå over til p-stav, gynekologen min mente ikke at det varnoe problem selv om jeg ammet.... hvis jeg prøvde cerazette først og de ikke gikk utover amminga(noe de ikke har gjort)så var ikke p-stav noe problem. men jeg venter til jeg har brukt opp p-pillene for de tre mnd jeg henta ut før jeg setter den inn, må bestille meg time og få den satt inn hos lege!
Men vet ikkke om p-ring og p-stav inneholder det samme... men det tror jeg... p-staven varer iallefall 2 eller 3 år etter den er satt inn, og når man fjerner den så er virkningen ute med en gang. uansett om man fjerner den etter en uke eller 2-3 år!
Gammel 14-04-2006, 14:19   #7
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

.......

Sist endret av BeeKey; 19-06-2006 kl 14:33.
BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2006, 14:24   #8
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av BeeKey
Var det ikke 5 år den varer, akkurat som spiral?? Eller er jeg helt på bærtur nå??

(skulle hatt en smiley som var på bærtur.... )
http://www.prevensjon.net/
se her Bee...under implantatet...det finnes to staver, en enkelt stav som varer i 3 år og en "dobbel" som varer i 5 år!
Jeg skal ha den som varer i tre år

Sist endret av Runa; 14-04-2006 kl 14:27.
Runa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2006, 14:58   #9
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

.........

Sist endret av BeeKey; 19-06-2006 kl 14:33.
BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2006, 23:34   #10
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Leste dette på kvinnelegen.no:

"Når man fullammer: Man anbefaler ikke p-piller i denne fasen fordi østrogenet påvirker melkeproduksjonen, og hormonspiral inneholder ikke østrogen bare gestagen, det er ikke hormonmengdene som her er tellende."

Ut i fra dette kan det virke som om at alle preventiver som inneholder østrogen kan påvirke melkeprod. Cerazette er den eneste østrogenfrie p-pillen.

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:28.