Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2008, 08:43   #1
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
MP Rating: 0% (0)
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.
på kjøpesenter etc...

Har dere hatt lille med dere på kafè/bytur?
Hvordan gikk det?
Jeg føler meg fortsatt litt utrygg i rollen som mamma til en så liten en, så jeg har litt prestasjonsangst for dette.

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2008, 10:54   #2
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.
Sv: på kjøpesenter etc...

Jeg har ikke det enda, men regner med at det går greit.
Sikkert litt sånn pes i starten, de små skal jo ha mat så ofte og greier.
Men med storebror synes jeg det var helt greit.
Bare slenger ut puppen om det trengs jeg altså
Det er stort sett det eneste som trengs.
På kjøpesenter og sånn er det jo alltid stellerom og.
Gammel 11-02-2008, 18:00   #3
Medlem

streken sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 310
streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.

vi har vært.. gikk toppers det.. sov seg igjennom det hele første gangen..

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 20:11   #4
Medlem

Jenta83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 293
Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.

Vi har vært på kafe, fem min hjemmefra Vi var smarte nok til å få kaffen i take away kopper, og det trengte vi...

Men vi har også vært på bytur, måtte bytte endel julegaver (begynnelsen av januar ble jo tilbragt på ullevål) og det gikk helt fint. Vi rakk hjem til neste mating, så det var så absolutt ikke noe problem. Men jeg gruer meg til jeg er på tur alene og jentene skal ha mat og jeg ikke er hjemme og kan rigge til ammeputa sånn at jeg får gitt de flaske samtidig
Gammel 19-02-2008, 09:34   #5
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Vi har vært ute, jeg føler meg helt trygg og rolig med henne, var lit mere stresset med storebror. Jeg hadde med meg begge barna alene på storsenteret sist tirsdag, det var skummelt. Fordi storebror plutselig løper rundt en hylle og iiiik hvor er han da.
Den 2 barnsrollen ute på senter er jeg ikke komfertabel med, men på lokal butikken går det fint.

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2008, 22:38   #6
Medlem

Leonora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 86
Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.

Ja, vi har vært på kjøpesenter har gått fint det
Noe som derimot ikke gikk så fint var idag da jeg skulle hente storebror i bhg.
Jeg hadde fått festet på det nye ståbrettet til vogna og lillebror sov søtt i vogna. Da vi kom til bhg våkner jo selvsagt lillebror og jeg må inn i bhg å amme han litt - greit nok det.
Vi rusler hjem og lillebror hylskriker, så den som står ved hovedveien å bysser en baby i øsende regn uten paraply - jo det er meg, dette gjorde jeg 3 ganger før han roet seg i vogna igjen! Skrekk og gru!!!
Heldigvis sovna han og vi kom oss "trygt" hjem. Var rimelig frustrert da ja!

3.febr`08
Leonora er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 10:30   #7
Medlem

Tassen79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 135
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.

Vi har rukket to turer på kjøpesenter allerede......uff det hørtes mye ut. Men begge gangene med pappan, og vi skulle inn å ha oss mat på veien hjem fra sykehuset.

Snuppa sov hele tiden, begge gangene så jeg er nok trygg på at jeg kan klare dette aleine også. Jeg ser med storskrekk på den dagen, jeg må ta med meg elstemann og snuppa aleine.... ser for meg som Leonora skriver at eldstemann forsvinner for meg.....uff....må man så må man.

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:18.