Hva får deses små på brødskiva? Jeg har gitt mest leverpostei, fruktmos, brunost og prim (han liker ikke makrell i tomat og ikke smørost med ananas smak, for det har vi prøvd). Trenger ideer til hva annet lillegutt kan få
Her går det i leverpostei på tube, banan, skinkeost og fruktmos. Kaviar og makrell i tomat har jeg lite lyst til å gi henne for hun har det med å gni seg i hår og ansikt og de hendene hennes er rimelig tilgrisa. Kommer til å lukte fisk av henne hele dagen Men hun må vel få det snart vel... skal jo være sunt.
Anette får gulost, div smøroster, fruktmos, prim.
Har prøvd leverpostei, har aldri sett henne brekke seg så mye var sikker på at hun skulle kaste opp.
Ikke prøvd kaviar ennå(synes det er veldig salt) og heller ikke markrell i tomat pga lukta
Tassen har fått prim, kaviar, leverpostei (grov type ikke den gule, jeg spyr av lukta...), skinkesmøreost og makrell i tomat. Siste vil han foreløpig ikke ha. Men kaviar er favoritten, da glir det fort ned! Smører på tynt, det går fint selv om det er salt i. Og han får det ikke hver dag heller.