Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-05-2005, 16:05   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
MP Rating: 0% (0)
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.
Passer bunadene deres?

*Stjeler denne fra marsklubben*

Kan dere bruke bunaden til 17. Mai?

Jeg må nok få sydd ut min om jeg skal komme meg inn i den. Nå var den allerede litt for trang fra før i tillegg, så jeg må nok belage meg på å la den henge i skapet i år. Det blir uvant!

Hvilke bunader har dere forresten? Jeg har trønderbunad, blå.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2005, 16:26   #2
Medlem

Vips® sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 485
Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.
Sv: Passer bunadene deres?

Jeg har mørke blå bergensbunad. Jeg tror nok jeg hadde kommet inn i den, men jeg har ammet før og gått i bunad og gjør ikke det igjen! William vil gjerne ha pupp i tide og utide, ihvertfall følger vi ingen klokke når jeg er hjemme. Å finne noen pupper igjen langt inne i bunaden er slettes ikke lett.
Så det blir nok skjørt på meg i år

Gammel 06-05-2005, 16:27   #3
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Svart sunnmørsbunad.. Trur nok den kan passe.. .va litt stor før... men trur ikkje ej orka den 17 mai, skal ha den i kirka i konf.. til broren min, bytte ettepå..
Gammel 06-05-2005, 16:40   #4
Medlem

Sidney82 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Stavanger/Kongsberg
Meldinger: 286
Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.

Jeg har Hardanger bunad. Har ikke prøvd den enda, men regner med at den passer, siden jeg har gått ned alle kg jeg gikk opp i svangerskapet
Men er litt usikker på om jeg skal bruke den på 17 mai i år... Blir jo litt vanskelig med amminga, da må jeg såffal pumpe meg først.... Har jo veldig lyst til å bruke bunaden men.....
Litt kjipt å få gulp på bunaden da
Gammel 06-05-2005, 17:01   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har rød trønderbunad.. har ikke prøvd den ennå, men tror nok at den passer. Veier nemlig 1kg mindre nå enn før svangerskapet
Men jeg skal ikke ha den på på 17. mai. Blir litt vanskelig med amminga...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2005, 17:06   #6
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,928
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ikke turd å prøve enda... men håper jeg kan få den på meg til 17.mai

Jeg har blå trøderbunad
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2005, 17:15   #7
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Jeg har blå Bergens bunad og har allerede brukt den i dåpen, men kun i kirken! Er i den heldige situasjonen at bunaden nok var trangere i fjor på 17. mai.....

Har ikke bestemt meg enda om jeg vil ta på bunad på 17 mai pga ammingen og søljene. Var ikke så enkelt å bære Malin med bunad på. Var redd hun skulle stikke seg på en av søljene.
Gammel 06-05-2005, 17:18   #8
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror ganske sikkert den passer, fikk den på i fjor og er tynnere nå.

Men den henger veldig godt i skapet, der skal den få lov til å henge en god stund til. Har ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg i år, men det blir iallefall ikke bunad.
Gammel 06-05-2005, 18:56   #9
Medlem

AnneMalene sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 133
AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.

Har Fana-bunad, men kommer ikke til å bruke den på 17.mai, syns det blir så styr med ammingen...

MARTIN 03.02.05. 50 cm, 3240 gram
AnneMalene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2005, 21:06   #10
Supermedlem

Crispo sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.

Jeg har romsdalsbunaad med rød vest og blått skjørt. Er litt i trangeste laget, ja.... men får den på.... Skal ha den i dåpen tror jeg, men 17. mai får vi vurdere..... Ikke akkurat behagelig å gå i..... Og hvertfall ikke om jeg må bære martine mye

Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.