Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-05-2006, 20:52   #1
Medlem

Vimsemusa sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 489
MP Rating: 0% (0)
Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.
Permisjonslutt når???

Las vedtaket mitt fra TK i går(jada eg var litt treig med å lese d(7uker...). Der sto d sjavsagt ein heil masse rart.. Min permisjon går til 7.november 2006. Med 80% dekningsgrad. D MÅ jo være feil? Hva står d hos dere som har født i slutten av februar? Har fått 100% penger 2 mndr, så d er mye rot med byens TK.
Klagefristen var 6 uker, håper ikj d betyr at eg mister event uker med at eg "klager" etter 6uker!?!
Gammel 06-05-2006, 21:04   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Permisjonslutt når???

Trur det er litt sent å klage nå ja.

Jeg har 100% permisjon, 80% lønn. Så jeg skal i jobb igjen 29 januar (hvis jeg skal begynne å jobbe da). Hadde termin 14 feb, gikk vel ut i permisjon 24 januar.
Gammel 06-05-2006, 21:05   #3
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.

Hvis du har valgt 100% lønn så får du bare 80% permisjon. Er vel 43 uker inkl 5 uker til pappa. Jeg skal ut i jobb fra 27.november så det stemmer vel.
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 21:28   #4
Medlem

Vimsemusa sin avatar

Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fara
Hvis du har valgt 100% lønn så får du bare 80% permisjon. Er vel 43 uker inkl 5 uker til pappa. Jeg skal ut i jobb fra 27.november så det stemmer vel.
Eg har valgt 80% lønn, men dei gir meg 100%, har sagt ifra begge månedene... Håper virkelig eg kan klage på at dei har gjort feil,om dei har d da.... Trudde jo at 52 uker(80%) var fra febtil feb eg da.... Æsj så dumt
Gammel 06-05-2006, 21:45   #5
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.

Du får vel bare ringe å sjekke
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 21:54   #6
Medlem

Vimsemusa sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Fara
Du får vel bare ringe å sjekke
Ja eg skal d på mandag, men d er så leeeeenge til, derofr eg spør her Blei så stressa og trist,hadde jo trudd eg kunne ha Aurora heime iallfall til ho var 1 år..
Gammel 06-05-2006, 22:11   #7
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Håper det ordener seg Jeg har permisjon til først på februar, gikk ut i perm 27.jan.
Gammel 07-05-2006, 00:37   #8
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Ettersom jeg har skjønt det er permisjonen 53 uker sammenlagt når du velger 80 % - av disse er 5 uker pappapermisjon. Du kan evt. forlenge permisjonen med ferie.

Lykke til

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2006, 07:54   #9
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.

Jeg går ut i jobb igjen i begynnelsen av januar. De første par mnd av permisjonen fikk jeg 100% lønn, men skulle ha 80. Jeg sa fra og fikk sist mnd 40% lønn(ja,det var en fin mnd...). Ring idag du, så ordner det seg! Siden du har sagt fra tidligere, så skulle en tro du ikke går innunder 6 ukersregelen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:49.