Las vedtaket mitt fra TK i går(jada eg var litt treig med å lese d(7uker...). Der sto d sjavsagt ein heil masse rart.. Min permisjon går til 7.november 2006. Med 80% dekningsgrad. D MÅ jo være feil? Hva står d hos dere som har født i slutten av februar? Har fått 100% penger 2 mndr, så d er mye rot med byens TK.
Klagefristen var 6 uker, håper ikj d betyr at eg mister event uker med at eg "klager" etter 6uker!?!
Jeg har 100% permisjon, 80% lønn. Så jeg skal i jobb igjen 29 januar (hvis jeg skal begynne å jobbe da). Hadde termin 14 feb, gikk vel ut i permisjon 24 januar.
Hvis du har valgt 100% lønn så får du bare 80% permisjon. Er vel 43 uker inkl 5 uker til pappa. Jeg skal ut i jobb fra 27.november så det stemmer vel.
Eg har valgt 80% lønn, men dei gir meg 100%, har sagt ifra begge månedene... Håper virkelig eg kan klage på at dei har gjort feil,om dei har d da.... Trudde jo at 52 uker(80%) var fra febtil feb eg da.... Æsj så dumt
Ja eg skal d på mandag, men d er så leeeeenge til, derofr eg spør her Blei så stressa og trist,hadde jo trudd eg kunne ha Aurora heime iallfall til ho var 1 år..
Ettersom jeg har skjønt det er permisjonen 53 uker sammenlagt når du velger 80 % - av disse er 5 uker pappapermisjon. Du kan evt. forlenge permisjonen med ferie.
Jeg går ut i jobb igjen i begynnelsen av januar. De første par mnd av permisjonen fikk jeg 100% lønn, men skulle ha 80. Jeg sa fra og fikk sist mnd 40% lønn(ja,det var en fin mnd...). Ring idag du, så ordner det seg! Siden du har sagt fra tidligere, så skulle en tro du ikke går innunder 6 ukersregelen.
__________________ Storebror (Nov-02) og Lillebror (Jan-06)