Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2005, 21:02   #1
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,569
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Phu, da var det gjort!(langt...)

Det er noe som har ligget og gnagd på skulderen min lenge nå, men nå er det overstått. Og godt er det

Vi skal ha navnefest 18 juni, og har invitert familien vår. Alle bortsett fra ..... Broren MIN... Det høres sikkert rart ut, men var ikke sikker på hva jeg skulle gjøre.
Han er en av de som havnet på "skråplanet" i veldig ung alder. Rusa seg og vanket med helt feil "venner"- hvis man kan kalle det for venner da... De er jo bare venner med de som har det de trenger når de trenger det, om dere vet hva jeg mener.

Han har vært på kollektiv, giftet seg og fått barn. Så skilte han seg og så startet det igjen, ikke så ille som da han var "ung" men han ruser seg på litt av hvert, men som han selv sier "bare hasj og litt småtteri,men ikke dop...." HALLLOOOOO Hvor dum kan man bli. RUS er og blir RUS.

Når lillemann ble født, møtte han opp på sykehuset, må innrømme at jeg ble rimelig flau da Men, men...

Siden har jeg ikke sett eller hørt noe.

I dag så ringte jeg.

Sa fra om navnefesten og at han gjerne måtte komme, MEN nykter! Og ikke bare den dagen ,men også dagen før. Orker ikke å ha han der i bakrus. Vet at det blir vanskelig for han ,men vi har hatt endel kjipe opplevelser med han før og gidder ikke mer.

Alle har til enhver tid sydd puter under armene hans, men nok er nok.

Nå får han velge: Rus eller familie.

Ingen har noen gang konfrontert han med problemet hans før. Noen måtte gjøre det, og da ble det meg. Har lært meg å ikke tenke på han og hva han driver med. Er glad i broren min , men ikke det han driver med.

Så nå var det gjort!

Han ble ikke sint, men det ble nok vanskelig å ikke ruse seg dagen før, han skulle nok klare seg på den store dagen fikk jeg beskjed om. pratet litt om hva som foregår i livet hans og mitt, så ble vi "brutt".... Pussig det.

Har snakket litt med mamma om hva jeg gjorde, og hun kunne ikke vært mere enig, han er 35 og kaller seg voksen og forventer at vi skal behandle han som det. Får si som bestefar : Voksen til knes, men ikke noe tess...

Gjort er gjort, og jeg angrer ikke.

Måtte bare få dele dette med noen, skulle vel logget meg inn som anonym, men .... Takk for at du ville lese dette.

Hva syns du, skulle latt være å invitere han?

Klem fra meg
Gammel 29-05-2005, 21:27   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,599
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Phu, da var det gjort!(langt...)

Jeg synes at du er kanlltøff! Det er hardt og vondt å konfrontere nære slektninger.

kom akkurat på at jeg har glemt å invitere brutter . Får vel nesten gjøre det da...
Gammel 29-05-2005, 22:10   #3
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Skikkelig bra gjort, du bør være stolt av dej sjøl.. kanskje kan det også hjelpe broren din å bli konfrontert, og at han må velge... Lykke til!
Gammel 29-05-2005, 22:13   #4
Medlem

Sidney82 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Stavanger/Kongsberg
Meldinger: 286
Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av MariannK
Skikkelig bra gjort, du bør være stolt av dej sjøl.. kanskje kan det også hjelpe broren din å bli konfrontert, og at han må velge... Lykke til!
signerer
Gammel 29-05-2005, 22:42   #5
Medlem

Vips® sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 485
Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.

Kjempe tøft gjort av deg
Håper han kanskje fikk en "vekker" der. Uansett syns jeg det virker riktig det du har gjort. Krysser fingrene for at han kommer dagen før og at han holder seg straight.
Gammel 30-05-2005, 00:42   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Kjempebra gjort! Nå kan han selv velge hvordan han vil løse dette. Han vet jo at han er velkommen om han infrir betingelsene.

Håper han klarer det og at han kommer til den store dagen!

Igjen, kjempebra!!

mvh
Gammel 30-05-2005, 07:30   #7
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes du er tøff jeg som tørr å si ifra. Du skal være stolt av deg selv Masse lykke til!!!
Gammel 30-05-2005, 18:25   #8
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,569
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for svar, er litt stolt av meg selv nå, klapper meg selv på skulderen....
Gammel 30-05-2005, 22:09   #9
Supermedlem

Lazy sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 877
Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.

Jeg synes du gjorde det rette, jeg hadde gjort det samme hvis det var min bror

Får håper han klarer det da, det hjelper ihvertfall ikke i lengden å sy puter under armene på han, selv om du får aldri så dårlig samvittighet.
Dette er deres dag, og selv om bare du hadde kunnet se at han var ruset eller i bakrus, så hadde det jo vært nok til å ødelegge stemningen. Lykke til

Askild med storesøster -02 og storebror -94
Lazy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2005, 11:00   #10
Manon
Gjest

Meldinger: n/a

Tøft gjort av deg , synes også dere burde invitere han men selvsagt nykter ja.
Jeg synes du taklet det på en veldig flott måte, du kan absolutt være stolt av deg selv og samtidig har du faktisk tatt vare på (og kanskje forbedret) forholdet til broren din.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:01.