Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Hva gjør du etter permisjonen?
Tilbake i 100 % jobb 16 32.00%
Tilbake i redusert stilling 6 12.00%
Være hjemme 11 22.00%
Studere 3 6.00%
Vet ikke 16 32.00%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 50. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-10-2005, 09:53   #1
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
MP Rating: 0% (0)
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.
Planer etter permisjonen??

Om fire månder fyller febbisene 1 år Utrolig hvor tiden flyr.... og ikke minst permisjonstiden!

Lurer litt på hva planer dere har.... Så laget en liten undersøkelse.. (er så gøy )

Sitter nemlig her og knoter ned en CV. Mistet jo jobben jeg i januar fordi hele avdelingen min ble nedlagt (outsorcet). Fikk jo en veldig bra avtale siden jeg var høygravid og ikke kunne begynne å søke jobber. Så jeg er ikke lei meg akkurat!!!

Men det er så mange spørsmål?? Får Malin barnehageplass og hvis ikke hva gjør vi? Får jeg jobb? Har lyst å jobbe 80%.. Eller skal jeg være hjemme med kontantstøtte og ev være dagmamma???

Som dere ser så er jeg i tvil men jeg lurer jo på hva dere tenkter?

Sist endret av Callisto; 05-10-2005 kl 09:57.
Callisto er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 10:06   #2
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planer etter permisjonen??

Jeg skal si opp gamlejobben min siden jeg ikke trives der i det hele tatt. Men skal søke på andre jobber etterhvert......vil ha en jobb som er litt nærmere hjemstedet. Har søkt om barnehageplass til Malin fra august 2007 så får vi se om hun får plassen. Min mamma skal ha henne frem til da hvis jeg får en jobb.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 10:14   #3
Supermedlem

Crispo sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.

Forhåpentligvis tilbake i jobb, men krysset av for vet ikke.

Er jobbsøkende i skrivende stund, så går hver dag og venter på svar fra de ulike søknadene, håper bare jeg får noe ja.

Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 10:17   #4
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,061
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg begynner i full jobb igjen nå 17. november. August 2006 skal jeg ta siste år av videreutdanningen jeg holder på med. Har ikke ordnet pass til Emilie ennå - så jeg aner ikke hva som skjer fra nyttår .. og det plager meg litt!
Gammel 05-10-2005, 10:22   #5
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

Jeg har ikke bestemt meg helt enda hva jeg vil, kunne vel egentlig tenkt meg og begynne og studere men må skjekke ut økonomien først

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 10:23   #6
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg mistet jobben mens jeg sykemeldt i januar, så har ingenting å gå tilbake til.
Permisjonen min er ferdig nå i slutten av oktober.
Skal være hjemme med Leona til neste høst om det lar seg gjøre, og etter det håper jeg på en deltidsstilling.
Gammel 05-10-2005, 10:28   #7
Supermedlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 914
Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.

Skal tilbake i jobb 1desember.Da skal jeg jobbe 50% pluss kontantstøtte da er det ihverfall nok å leve av.Blir familie som skal passe ho fram til august 2006 da håper vi på 50%plass i barnehage.
Så driver jeg å søker på jobber da,har så lyst til å bytte jobb
Gammel 05-10-2005, 10:47   #8
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skal tilbake i jobb 7. des. Da skal pappan være hjemme med gutten i 2 mnd, etter det må vi enten ha barnehageplass eller dagmamma. Jeg jobber i dag 100% og tror jeg kommer til å fortsette med det. Jeg driver også og oppdaterer cv'en min, for nå har jeg lyst å finne meg noe annet å gjøre

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 10:55   #9
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Tilbake i 100% jobb Etter det jeg opplevde der da jeg var gravid så vil jeg egentlig ikke gå tilbake, men i og med at jeg satser på ny graviditet en eller annen gang i 2006 så skal jeg bite tenna isammen og klare meg gjennom... Piggene kommer til å være ute hele tiden, men det har de gjort seg fortjent til selv

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 10:57   #10
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av IMAK
Jeg begynner i full jobb igjen nå 17. november. August 2006 skal jeg ta siste år av videreutdanningen jeg holder på med. Har ikke ordnet pass til Emilie ennå - så jeg aner ikke hva som skjer fra nyttår .. og det plager meg litt!
Pass???? Skal dere flytte utenlands??? Det har jeg ikke fått med meg

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:12.