Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-07-2005, 16:07   #1
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
MP Rating: 0% (0)
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.
Poncho

I forige uke fikk jeg la redoute katalogen, så her skal det shoppes

Der var så mye fint til små barn, synes riktig nok det er litt stive priser på enkelte ting, men har så lyst på poncho til Aline, også var der fine utedresser
Er det noen som har erfaring med hvordan det er med poncho til så små barn. Tenkte jo att den skulle brukes når hun begynner å sitte selv.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 17:28   #2
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.
Sv: Poncho

fikk katalogen ej me... masse fint!!!

må sette mej ne å sjå gjennom den, e no so stor og so masse... poncho e søtt
Gammel 24-07-2005, 18:31   #3
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Malin har poncho....bare prøvd den en gang, men den virket veldig god og fin. Kan røve å få tatt bilde en dag.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 19:43   #4
Medlem

bejo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Solå
Meldinger: 255
bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.

Jeg fikk også katalogen. Kjempe mye kjekt til hele familien. Har funnet litt, men det tar tid å få sett på alt.
Gammel 25-07-2005, 01:46   #5
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Hmm...hvilken katalog er det?
Gammel 25-07-2005, 09:58   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hedvig har en poncho som en nabo har laget til henne. Så søt så.. Men jeg begynner ikke å bruke den før hun er litt mer oppreist..

Ellers er svigermor en racer på håndarbeid, så jeg har tenkt å legge inn bestilling der.. Poncho MED hette har jeg lyst på! Jeg ser for meg snuppa mi i den neste vår.. Labber og går i rååsa poncho med hette
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2005, 10:10   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Jeg heklet poncho til de store jentene i vår. Kjøpte ekstra garn slik at jeg kan hekle til lillemoren her nå til høsten.

Så jeg har ingen erfaring med poncho til sånne små, men vi er flere med samme tanken Blir sikkert stilig
Gammel 25-07-2005, 11:04   #8
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *meja*
Hedvig har en poncho som en nabo har laget til henne. Så søt så.. Men jeg begynner ikke å bruke den før hun er litt mer oppreist..

Ellers er svigermor en racer på håndarbeid, så jeg har tenkt å legge inn bestilling der.. Poncho MED hette har jeg lyst på! Jeg ser for meg snuppa mi i den neste vår.. Labber og går i rååsa poncho med hette

Å ja Kunne også tenkt meg en rååååsa. Kanskje jeg skal få søsteren min til å lage. Er jo så koselig med hjemmelaget

mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2005, 11:07   #9
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av mslinda
Malin har poncho....bare prøvd den en gang, men den virket veldig god og fin. Kan røve å få tatt bilde en dag.

Ja det må du gjøre

Gammel 25-07-2005, 11:09   #10
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av PJK
Hmm...hvilken katalog er det?
Det er en tykk katalog med mye fint i. Men noe er også dyrt.
Kjenner ikke du MariannK. Kanskje hun kan vise deg ?

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:50.