Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2005, 20:42   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
MP Rating: 0% (0)
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.
Pottetrening nå?

Må si jeg ble litt overrasket da jeg så en i marsklubben hadde begynt med pottetrening allerede. Men, så leste jeg denne linken:

http://www.white-boucke.com/reviews/ipdanish.html

Jeg har ikke tid eller ork til det jeg da. Hva med dere?

Sist endret av LinKa; 19-06-2005 kl 22:52. Begrunnelse: Små justeringer..
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2005, 20:53   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,599
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pottetrening nå?

Nei, det er nok ikke det riktige for oss.
Gammel 19-06-2005, 20:57   #3
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Naaah, jeg tror vi holder oss til bleier foreløbig
Gammel 19-06-2005, 21:11   #4
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

værsego sei berre ej!!!
Gammel 19-06-2005, 21:29   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

No thanx
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2005, 21:30   #6
Medlem

Tomine sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Nord Norge
Meldinger: 375
Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.Tomine har mye å være stolt av.

Sniker innom hos dere...

Har ikke lest hele artikkelen, men jeg kan fortelle om egne erfaringer. Nr 1 har jeg aldri kunnet forsøkt å sette på verken do eller potte før han var 3 år. Hans mønster for avføring var på ingen måter regelmessig.....i hytt og pine og ofte....

Nr 2. Startet etter 2 uker å ha regelmessig avføring-hver 3. dag midt på dagen. I stedet for at han skulle jobbe så fært holdt jeg ham over doringen-med resultat på første forsøk. Dette har jeg fortsatt med, så jeg har faktisk byttet max 5 bæsjebleier siden januar. Nå som vi har begynt så smått med grøt er mønsteret annerledes, men han vet godt hva han skal gjøre på do. kreister godt, og nermest uler mens han jobber.

Dette er min erfaring...Har ingen forhåpning om at han skal slutte med bleier tidligere av denne grunn, men jeg sparer meg for litt skitt-arbeid, samtidig som jeg tror det er pyton å ligge å bæsje.

Tomine
Størstebror - 2002
Mellomstebror - 2005
Minstemann - 2006
Tomine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2005, 22:47   #7
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil ikke kalle det pottretrening det jeg driver med men hu sitter som regle på potte en gang om dagen, og det blir som regel resultater. vi gjør det mest for gøy.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2005, 22:58   #8
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MariannK
værsego sei berre ej!!!
Ja det sierjeg også
Gammel 19-06-2005, 23:08   #9
Medlem

jeano sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 65
jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.jeano er bare skikkelig grei.

Ja det prøver jeg på, og i dag har lillegutt gått uten bleie i 8 timer og han har bare hatt ett uhell!!

Mitt mål er heller ikke at han skal bli tørr raskest mulig, men få en god kjemi med babyen og klare å forstå hans måte å si ifra ting på!!

Gutten min trøbbler med sår stump, så så lenge det går å ha han uten bleie så er jo det det beste!!

Må legge til at om natten og hvis vi er ute så har han bleier på

Blomst-97 Bell-99 Bobble-04
jeano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2005, 23:09   #10
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei det der syntes jeg bare ser ut som noe tull. Ikke for oss iallefall. Og jenta mi ligger ikke i bæsj, vi skifter de bleiene med en gang

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:46.