Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-07-2006, 15:15   #1
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,897
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Presentasjonsrunde for febbisungene

Jeg synes atte alle ungene også skal presentere seg og siden jeg ennå ikke er en kløpper i touchmetoden har mamma tatt på seg å videreformidle vitale data om den o store Fæddik.

Navn:
Fredrik

Kallenavn:
Fæddik (min storesøster kaller meg enten det eller lillebor eller bittelillebor)
Klompen, Bollå, Tøffen (mammas yndlingsord når hun skal kose med meg...ganske så pinlig for en machokar som meg igrunn.. jeg ville foretrukket Arnold eller Jean Claude et eller annet Damm )

Født og veien ut i livet:
Kom til verden 7. mars etter at mamma hadde ruget på meg femten dager over termin. Da bestemte doktormannen at jeg måtte ut og hilse på og det gjorde jeg tre timer etter at de tappet ut vannet i badekaret jeg bodde i inni mammas mage.

Familie:
Mams, paps og storesøster Anne på to og et halvt (snart)

Favorittføde:
Jeg kjører en ganske så streit diett med pupp og d-vitamin dråper. Etter at mams har ytret et "å herregud jeg må da få fri en kveld" så har de stappet en flaske i truten min, men jaggu meg kan jeg betakke meg for den slags. Pupp er best, uten protest
Da mams var på konsert hylte jeg i to timer mens paps prøvde å gi meg flaske med melk. Paps forbannet nok Roger Waters og mammas musikkpreferanser for vi var begge ganske så svette da hun kom hjem med matfatet mitt igjen.

Reiser:
Vi har vært på hyllningsferder til besteforeldre i Haugesund og Egersund. I tillegg skal vi i sommer fly til Køben og tilbringe noen dager der samt bile til Kr.Sand og ha litt sommerferie der og.

Vogn:
Mams og paps kjøpte ny søskenvogn sånn atte jeg og storesøs kunne bli trillet samtidig. Valget (mammas valg ) ble en Koelstra Flexxo twin. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

I tillegg arvet jeg en Brio kombi sport vogn hvor jeg troner alene når mamma bare skal ut med meg på tur.

Og en gang har jeg fått ligge i Maclaren vogna som storesøs vanligvis blir trillet i. Den er jeg igrunnn for liten til nå, men vogna er den minste å drasse med seg når vi skal ut i hagen og leke så jeg fikk ligge der i en time og bivåne storesøs.

Bil:
Jeg sovner ALLTID når vi er ute og kjører, men jeg vet at vi har en Volvo V70 stasjonsvogn og jeg ligger ennå i baggen der. Skal imidlertid snart over i sete, men muttern husker ikke hva det heter. Acta et eller annet!

Farger:
Jeg tror jeg får brune øyne og brunt hår.Det har ihvertfall blitt meg fortalt.

Dåp:
Jada, jeg holdt haraball og hylte fra kirkeklokka klang til mams dro meg med ut av kirka like etter at jeg hadde fått hellig vann på hodet. Første og eneste gang jeg skal ha på kjole ihvertfall. Makan

Liker:
Breasts!!!!!!!!!!! Boobies - mammas pupper. Livet er bare deilig når jeg ligger der og kosemoser med puppen i munnen min.

Dessuten er det ok å se på når storesøs leker og så har jeg en bamse som har en munn som likner på mammas brystvorte så den er også ganske kul.

Hva jeg synes om fattern:
Kul kar som snart skal være hjemme med meg i sju måneder. Han svetter imidlertid litt når jeg setter i gang med skrikinga mi.

Hva jeg synes om mams?
OK, gode pupper... Flink til å leke med meg.

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?
Råsenbårg spiller. Om det finnes ingen tvil. Men paps har lyst til at jeg skal bli siviløkonom og mams er sånn kjedelig politisk korrekt og sier at det spiller ingen rolle hva jeg blir så lenge jeg er lykkelig med mine valg (pisspreik )
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2006, 18:11   #2
Medlem

Djain sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Fetsund
Meldinger: 327
Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonsrunde for febbisungene

Navn:
Mina

Kallenavn:
Gullet, nutte-tulla, prinsessa...

Kom til verden 7. februar kl 12:40.
Den 6 februar var det ikke mer igjen av det deilige "badekarvannet" mitt, så mamma dro til legen, og de ønsket at jeg skulle komme ut, så da fikk jeg selskap av ett lite ballong kateter et par timers tid, også begynte jaggumei a mamma å stønne og skrike... og etter 13 timer så jeg dagens lys, og da sluttet heldigvis mamma med den fæle skrikinga

Jeg veide 3860 gram og var 48 cm lang.
Menstermin var 3 februar, mens ultralydtermin den 10 februar

Familie:
Mamma og pappa (og bestemor, bestefar, tanter og onkler)

Favorittføde:
Pupp, D-vitamin og noe frukt

Reiser:
Har kjørt tog et par ganger og buss en gang, men bare til nærområdet. Skal til Tyrkia 22 august.
Ellers så er jeg på besøk hos bestemor og bestefar hver dag. De bor ca 20 minutter unna i gangfart.

Vogn:
Mutsy eplegrønn vogn (bilde kommer)
Og ett par triller (troller og baby-travel)

Bil:
Har eget bilsete som tillhørte vognen og de første månedene sov jeg godt i dette, men nå er det så kjedelig, og det sier jeg ganske høyt ifra om

Farger:
Jeg tror jeg får blå øyne og brunt hår med litt rødskjer... men hvem vet... er ikke så mye som vokser på toppen enda

Dåp:
Snart (30 juli) Og mamma stresser no volsomt med å sy og brodere dåpskjolen min

Liker:
Å bade!!! Plaske med bena er kjempemorsomt. Også elsker jeg papir og plastposer, men mamma lar meg ikke få lov til å leke med det... Hun gir meg heller masse sånne dumme leker... jaja, noen av de jeg har fått liker jeg jo selvsagt, men papir og plastposer er da mye gøyere.
Også elsker jeg at mamma går rundt meg (når jeg ligger på gulvet) og "leker klovn, synger, hopper og danser". Da ler jeg høyt Merkelig nok orker ikke mamma å gjøre det så lenge av gangen. Lurer på hvorfor det, mon tro... hører hun sier at kondisen ikke har kommet tilbake etter fødselen (hva hun mener med det aner jeg ikke... vil vel forstå det en dag kanskje...)

Grei fyr, med litt hissig tempramang, men det går stort sett fort over, og mange ganger bare virker han hissig uten å være det. Begynner å bli vant med det nå
Pappa snakker tyrkisk til meg slik at jeg skal lære det språket også. Synes det er veldig morsomt å smile til pappa og skulle ønske han kunne leke litt oftere med meg.

Hva jeg synes om mams?
Henne elsker jeg!! Strekker alltid armene ut etter henne når jeg sitter på noen annes fang.
Også er hun så god og snill mot meg (bortsett ifra når jeg ikke får lov til å leke med papir og plast)

Tja, Har ikke bestemt meg enda... Er ganske glad i blomster og gress også (riktignok ikke fullt så morsomt som plast og papir, men...) så kanskje gartner er tingen...?
Noen har fortalt mamma'n min at jeg burde bli fotomodell... men det er vist fordi hver gang mamma tar frem kameraet (det er veldig ofte) så har jeg lært at da skal jeg smile og se på henne og etter hva jeg har forstått er vist det en fordel i det yrket, men tror nok ikke det er noe jeg har lyst til...
Ellers så liker jeg datamaskinen til mamma ganske godt. Men der er heller ikke mamma så veldig grei... for jeg får nesten ikke lov til å leke med den heller.. Men når jeg blir stor, så kan jeg jo jobbe i databransjen kanskje (sånn som min mor)

Sist endret av Djain; 21-07-2006 kl 19:41.
Djain er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2006, 18:41   #3
Supermedlem

Simba sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 874
Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.

Navn: Adrianne

Kallenavn: Tjorven,snuppa,søta og mye,mye mer.

jeg ble født 11 februar i ambulansen,var rett å slett lei av livet i magen å hadde det kjempe travelt,så reisen ut av mammas mage varte i kun litt over 1 time.
Jeg var 3355gr og 50cm

Familie:
Mamma og to store brorer og selvfølgelig mammas søsken og foreldre.

Favorittføde:
Pupp,grøt og litt mme

Reiser:
Har reist med hurtigbåt mange ganger alerede,fløy på ferie til besta og bestefar i begynnelsen av juli.

Vogn:
Simo Duo,den synnes jeg er knall god.

Bil:
Kjører ikke så mye bil,synnes ikke det er så veldig gøy,men må man så må man.Har en Britax stol.

Farger:
Jeg tror jeg får brunne øyne og mørkt hår etter vært.

Dåp:
Hadde en kjempe fin dåp da jeg var 2 mnd.

Liker:Elsker de to storebrorene mine som har all verdens med tålmodighet med meg

Det vil tiden vise,har enda ikke sett han

Hva jeg synes om mams?
Mammaen min sier hun elsker meg flere ganger om dagen å da musser vi litt å det synnes jeg er gøy.

Jeg skal komme meg dit jeg vil i verden.
Gammel 18-07-2006, 20:06   #4
Medlem

seraphim sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Melhus
Meldinger: 229
seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.

Navn: Ida

Kallenavn: Snuppen, Lille luring/Luren, Urokråka, Søta og masse annet.

Født 4. februar med litt drahjelp etter at jeg satt bom fast i over en time.

Familie:
Mamma, pappa, besteforeldre, en drøss med søskenbarn og noen tanter og onkler og litt andre "tanter og onkler"

Favorittføde:
Mme, velling, banan og så vil jeg helst smake litt på alt det de andre spiser

Reiser:
Reiser ofte til besteforeldre som bor et stykke unna. Har også vært en "svipptur" innom oldemor i Drammen og tante i Oslo.

Vogn:
Simo duo, som jeg snart har vokst ut av Mamma må finne frem sportsdelen snart.

Bil:
Bil er greit, men det blir fort kjedelig.... Da hyler jeg litt og så må mamma stoppe bilen etter en stund for å se hva som er galt og da smiler jeg igjen

Farger:
Jeg har blå øyne og har arvet pappas røde hår.

Dåp:
Skal ha en superduper navnefest i oktober. Må vente så lenge pga sommeren (ferier) og fordi vi skal til Oxford i september.

Liker:
Oppmerksomhet!!! Hvis jeg ikke får det, så hoster jeg bare litt så ler de voksne og prater med meg. jeg tror de har gjennomskuet hosten min som bare et forsøk på å få oppmerksomhet, men hva gjør vel det så lenge det funker??

Fattern er gøy!! jeg gliser og ler når han kommer hjem fra jobb.

Hva jeg synes om mams?
Mamma er både trygg og god. Og så kan hun være skikkelig morsom. Da ler jeg høyt! Så synger hun teite sanger hun lager selv, men jeg liker å høre mammas stemme. Selv om hun synger veldig falskt

Lykkelige Ida

Lille Ida ble født 04.02.06
seraphim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2006, 20:42   #5
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 974
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Navn: Liv Margrethe

Kallenavn: Snuppa, gojenta, tjukkebolla osv osv i det uendelige. De finner på nye navn til meg støtt. Men jeg blir stort sett bare kalt Liv da...

Født 15 februar midt på natten. Mamma fant på noe så kjedelig som å dra på auksjon og det ville jeg ikke ha noe av. Så da begynte jeg å bane meg vei ut, og etter 10 timer var den jobben gjort.

Familie:
Mamma, pappa, to gale katter(som forøvrig er ganske redd meg ), tanter og omkler og besteforeldre i drøssevis. En kusine, og hun er litt morsom å dra i håret.
Favorittføde:
PUPP!!! Har også begynt å få banangrøt på kvelden, og det er godt. Og diverse purèer vil jeg også ha... Noe jeg absolutt ikke vil ha er vann, isj...

Reiser:
Har vært hos mormor på hadeland mange ganger, og hos tante med familie i fredrikstad. Og når vi først er i østfold så har vi mange ganger reist til sverige. Ellers så blir det mest småturer rundt om i oslo og omegn til farmor og anen familie.

Vogn:
En TopDesign kombivogn. Jeg er snart for stor til bagen, så da må snart sportsvogndelen frem... Det skal blir gøy, for å ligge flatt i bagen er KJEDELIG...

Bil:
Bil er sovemedisin. Jeg sovner stort sett innen 5 minutter etter at blien har startet. Jeg våkner opp etter en stund da, men så lenge bilen triller så kan jeg sitte og titte ganske lenge. Køkjøring og parkerte biler er derimot IKKE morsomt, da begynner jeg å gråte litt...

Farger:
Jeg har lysblå øyne. Håret mitt er de ikke helt sikre på ennå, det er mørkt i nakken og lyst der det nye i bakhodet kommer. Og på toppen er det en mellomting. De sier også at det i sollys er litt rødskjær i det...

Dåp:
Den var 28 mai. Jeg skvatt veldig da den gamle dama i hvit kjortel helte vann i hodet mitt, jeg hadde nemlig sovnet. Men jeg gråt ikke da, og det tror jeg tante var glad for...

Liker:
Å "fly". Det er aller morsomst når pappa gjør det, da hikster jeg av latter. ellers så er all oppmerksomhet bra, jeg koser meg uansett hva og hvem jeg...
Leker, spesielt knitreleker.

Pappa er morsom, han tuller så fælt med meg når han er hjemm. Han jobber veldig mye da, så jeg ser han ikke så mye som jeg skulle ønske.

Hva jeg synes om mams?
Mamma har veldig gode pupper, så gode at jeg bare må bite litt innimellom. Og så koser hun veldig med meg, nesten litt for mye. Det får være måte på kliss også da... Hun er morsom å høre på da, når hun synger barnesanger hun ikke kan teksten på, med en stemme som ikke er helt trent.
Tja, si det. Mormor mener jeg blir politiker eller prest fordi jeg har et stort behov for å høre min egen stemme. Hørt sånnt tull...
Jeg er veldig interessert i stikkontakter da, så kanskje elektriker...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2006, 23:27   #6
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Navn: Selena

Kallenavn: Snuppeluppa, fisungen, sikleguri ,puppeguri, sjura

Født 18 Februar-06. Jeg masa i nesten ei uke, og da jeg først hadde tenkt å komme, fikk mamma jaggu meg ikke ut -enda hu pressa som en gal i to timer. Så de skar meg ut og jeg kom til verden med et så langt hue at pappa ble vett skremt

Familie:
Mamma, Pappa, to par besteforeldre, onkler og tanter

Favorittføde:
Pupp, mme, frukt, og mormors mos!

Reiser:
Det har det vært lite av, er nemmelig ikke så glad i å kjøre bil!! Men jeg har vært på en liten tur til gudmoren min i Heggedal

Vogn:
En brio kombi som jeg ikke liker, en liten trillevogn med navn jeg ikke husker men liker og en quinny sporsvogn som jeg skal bruke når jeg blir større.

Bil:
Bil =blæh!! Men nå har jeg fått nytt sete, som jeg sitter høyere opp i , og da får jeg med meg litt mer -og da ble det faktisk litt bedre

Farger:
Jeg har mørkebrune øyne med bittelitt av mammas grønnfarve i, hårfarven er midlertidig lys brun.

Dåp:
4 Juni , kjempe fin dag. Var litt usikker på han derre onkelen min som holdt meg -trudde han skulle miste meg i døpefontena

Liker:
Å Danse og kikke meg i speilet,bade og kose pupp.

Jeg må bare le av han

Hva jeg synes om mams?
Jeg er kjempe glad i mamman min -for hun elsker meg så mye at det nesten gjør vondt

Tror nok jeg blir kreativ i en eller annen form, for pappa spiller gitar og prøver å lære meg det og mamma maler og tegner.
Gammel 19-07-2006, 00:01   #7
Medlem

wing sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 365
wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.

Navn:
Nora

Kallenavn:
Snusken, snusketasken, trollebolle, bolletrollet, klumpen, stompen, snuppeluppa, gullet....

9. februar på kvelden kom jeg til verden på Haukeland sykehus. Fra mammas mage og ut tok det meg kun 5 1/2 time, og alt gikk akkuratt som det skulle

Familie:
Mamma og pappa. Og så har jeg en drøss med tanter og onkler, snille besteforeldre og oldeforeldre. Og alle har jo blitt så glad i meg

Favorittføde:
Det er nok den hjemmelagde melka mamma forer meg med.... Jeg har blitt så god og rund atte. Men så syntes jeg det var på tide med enda litt mer, så nå får jeg også grøt blandet med mm. NAM,NAM. Det begynte jeg med i går kveld. Så nå sover jeg som aldri før Jeg har også smakt litt på forskjellig frukter, og jeg må innrømme at jeg kan bli en smule hissig hvis ikke mamma eller pappa mater meg fort nok....

Reiser:
Jeg har vært på sørlandet, østlandet og nordpå (helt opp til Bardu). Jeg sover meg bare gjennom alle reiser jeg da, enten det er med bil eller fly

Vogn:
Jeg har en kolestra vogn. Er i grunnen veldig fornøyd med den. Ligger fremdeles i bagen, men synes selv det snart er på tide å bytte den ut. Jeg vil helst ha med meg alt som skjer, og derfor lager jeg litt rabalder hver gang mamma legger meg ned i vognen, uansett hvor trøtt jeg er. Men, det ser visst ut at mamma mange ganger har rett, for jeg sovner ofte nå i vognen etter litt hyling, og det er deilig det....

Bil:
Er vant med å sitte i bilen, men da vil jeg at mamma skal sitte i baksetet sammen med meg å holde meg i hånden. Helst også snakke og synge til meg hele tiden. Da sovner jeg....

Farger:
Blå øyne, hårfargen er nok lys. Jeg har ikke så mye hår enda, men jeg sparer og sparer.... Det tar jammen meg lang tid!

Dåp:
Jada, been there, done that. Døpt på lillehammer i mai.

Liker:
morsmelk, banan, grøt, tran med sitronsmak. Ja, det er vel de kulinariske opplevelsene mine hittil... Ellers så liker jeg smokken min veldig godt, og tommelen min sånn innimellom. Elsker at mamma og pappa holder meg og synger og leker med meg. Så liker jeg å se meg selv i speilet

Pappa er verdens beste pappa. Sånn er det med den saken.

Hva jeg synes om mams?
Jeg er veldig glad i mamma også. Verdens beste hun også Hun susser meg kanskje vel mye, men jeg tror jeg liker det, for jeg bare sjarmerer henne enda mer når jeg smiler et tannløst smil så sikkelet renner. Så da susser hun bare enda mer

Iallefall store søster (håper jeg da...)

Sist endret av wing; 19-07-2006 kl 07:54.
wing er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2006, 10:41   #8
Medlem

Mitamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 418
Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.

Navn:
Noah

Kallenavn:
Vennen, Klumpen, gutten og lillebror

Kom til verden 27.Feb. Jeg hadde det ikke så travelt så mamma måte ruge på meg 11 dager ekstra men da jeg først ville ut så var det gjort på 55 min

Familie:
Mamma, Pappa, storesøster Aurora og hunden vår Pepsi

Favorittføde:
Her i gården går det i pupp.....pupp.....pupp.... og litt grøt

Reiser:
Min først tur var på påskeferie til Røldal da var jeg 4 uker. Gikk så fint å fly atte sov meg gjennom hele greia
Ellers har vi vært på bilferie til vestlandet og har nå nettopp kommet hjem fra en liten ferie i Trøndelag men der fløy vi til jeg var litt lei av å kjøre bil så mamma og pappa tok hinte

Vogn:
Først arvet jeg vognen min etter storesøster en Emmaljunga Duo Edge men
da mamma og pappa var på Forelder og Barn messen på Hellerudsletten ble de helt "gærren" etter en Bugaboo Cameleon så de dro rett hjem og bestillte en fra Nederland. Så nå sitter jeg som en liten konge i min knall blå buggis

Bil:
Jeg ELSKER å kjøre bil, da sitter jeg i min Recaro bilstol og koser meg. Vi kruser rundt i en Toyota Avensis 05 mod

Farger:
Nå har jeg veldig mørke blå øyner men mamma tror at de kansje blir grønne slik som hun har ellers har jeg "gullhår" på hode

Dåp:
Hva er det ???
Ha på seg kjole?... nei nei nei .... det blir jeg ikke med på

Liker:
Ørene til bamsen på kosekluten min De er så gode å suge på. Ellers så liker jeg veldig godt å ligge på gulvet og ikke minst når storesøster synger og prater til meg da smiler og ler jeg

Kul kar som får meg til å le

Hva jeg synes om mams?
åååå verdens beste mamma med de store gode puppene som alltid er fulle meg masse deilig varm melk

Fotballspiller syns pappa ... men tiden får vise... jeg har ikke tenkt så langt
Gammel 19-07-2006, 14:11   #9
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Navn:
Marte

Kallenavn:
Martemor, tuttå, litlå

2.februar forsvant vannet mitt, og det tok jaggu ikke lang tid før bestemte meg for å komme ut etter det. Jeg klemte fast albuen min mot hodet akkurat idet jeg skulle ut, men det gikk helt fint for det.
jeg var 3600 gram og 49 cm.

Familie:
Mamma, pappa og kule storebror Marius på 2 år og 9 mnd

Favorittføde:
Fruktmos. Den der melka metter ikke nok altså.

Reiser:
Endel bilturer til hyttene på Stord og ved Ålfjord. En tur til Stavanger. Og om noen dager reiser vi til Kristiandsand

Vogn:
Carena tvillingvogn som jeg deler med bror, og ei simo kombivogn jeg har alene.

Bil:
Vi cruiser i familiebilen vår (renault scenic), og jeg og bror deler baksetet.
Farger:
Akkurat nå ser det ut til at det blir mørkt hår og mørkeblå øyne. Men tiden vil vise. Kanskje får jeg svart hår som pappa har...(tror mamma har veldig lyst til det)
Dåp:
16.april. mamma strikket kjole til meg, og vi feiret i ei 1000 år gammel kirke og i nyinnflytta hus. Stakkers mamma fikk influensa i dagene før dåpen og stressa derfor litt med alle eskene som stod rundt omkring i stua vår.

Liker:
Å leke med bror. Jeg ler hver gang han herjer rundt. Ellers liker jeg å krype rundt på golvet og lete etter ting å få tak i.

Himla kul og veldig kjekk å leke med.

Hva jeg synes om mams?
Yndlingsdama mi akkurat nå. Kan bli litt redd hvis andre enn hun holder meg, for da føler jeg meg ikke alltid så trygg.

Samme det så lenge det er noe jeg trives med.
Gammel 19-07-2006, 19:32   #10
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Navn:
Andreas

Kallenavn:
Sumo, Gullet til mamma, lillegull, tjukkas og "bebyen" (Storebror.)

Kom plutselig 4-5 uker før termin, kom ut den vanlige veien etter bare 4 timer.

Familie:
Mamma, pappa og storebror Jonas på 2 år.

Favorittføde:
Pupp

Reiser:
Blir for det meste i nærområdet, er glad i å kjøre bil da.

Vogn:
En Simo-kombi, og en Zapp med Maxi Cosi på.

Bil:
To Golf stasjonsvogner, sitter som en konge i Maxi Cosi sete mitt!

Farger:
Tipper mørk, men foreløpig er jeg tilnærmet lik skallet, og har grumse blå øyne.

Dåp:
Ble døpt den 21.mai, gliste og gliste til presten så han nesten kom ut av det han skulle si.

Liker:
Pupp, også liker jeg å klå på alt som er i nærheten. Er veldig utforskende, og nå har jeg begynt å øvd meg på å åle også...

Litt for opptatt av storebroren min. Han er morsom da, får meg alltid til å storele.
Hva jeg synes om mams?
Mamma er guden min Jeg sover ved siden av henne hver natt, har jagd pappa ut av senga og inn til storebror.

Lastebilsjåfør kanskje?

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:39.