Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-06-2007, 23:15   #1
Medlem

Nettis sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: vestlandet
Meldinger: 295
MP Rating: 0% (0)
Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.
Puppenekt!!

Snuppa mi har i det siste ikke vært særlig interessert i puppen..hun tar noen slurker,så vrir hun seg vekk og bare ligger å gliser.

Jeg prøver og prøver,men hun får jo ikke et helt måltid slik som hun driver på.

Har begynt med grøt på kvelden....en liten porsjon.

Er dette slutten på ammingen?

Lillesøster Januar 2007
Nettis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-06-2007, 23:33   #2
Supermedlem

plysj sin avatar

Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.
Sv: Puppenekt!!

eira tendenserer litt sånn og. men, går det lenge nok spiser hun. jeg prøver å drøye det litt selv og oppholde henne med andre ting til hun er skikkelig sulten.
men, kan jo begynne å lure når hun ligger der helt banan og gliser av meg ja

i perioder tar det seg opp igjen og hun spiser ofte (sikkert øking).

også må jeg være stille når hun spiser, ellers vrenger hun av seg puppen og kommer med den ene glosa etter den andre. rare, lille snuppa.

sover hun om natta da? spiser i løpet av natta?
Gammel 18-06-2007, 23:39   #3
Supermedlem

skogen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,059
skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.

Regner med at Nete svarr her etterhvert!. Men lurer litt på om det har noe med alderen å gjøre. Her hos oss er det flaskenekt om dagen, han spiser vesentlig mindre når som det er varmt, men dytter ut flaska og bare ligger og smiler og ler. Han drikker hvis han får sitte og se på tv i vippestolen, og nekter mer hvis storebror er i nærheten, da vil han opp og se på han Tror det har noe med nysgjerrigheten til disse små. Men liker han grøt da?
Gammel 19-06-2007, 08:36   #4
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror dette er noe med alderen ja.

Her har vi hatt en veldig tung mnd ammemessig sett.
Helt siden han bikket 3 mnd, har han vært vanskelig å amme. Det begynner å gi seg nå, han er mye bedre. Nå kan jeg til og med gi han mat i stua

Vi måtte legge oss nede på det mørke soverommet og amme. Der har vi ligget i 1,5 mnd. (Ja, ikke i ett strekk da )
Noen ganger har han sittet rett opp og ned på fanget og spist, andre ganger har jeg måttet stå på alle fire over han og så duppe puppen i munnen på han. Han spiser ca hver 4.time. Så det er jo også uvant at de ikke spiser så ofte som når de var bittesmå. Man må liksom omstille seg litt mentalt.
Slitsomt, men det er en periode som går over. Det er ikke slutten på ammingen. (De bare trodde det før i tida )

Om du søker på "puppenekt" her på NM så vil du se flere slike diskusjoner

Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2007, 08:40   #5
Medlem

Juligullet sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 424
Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.

Jeg har også ei som er litt vanskelig å amme, dog bare fra det ene brystet. Jeg må legge meg på sengen for å amme henne fra venstre brystet. Høyre går fint, da kan jeg sitte, ligge, hva som helst, men fra venstre, ikke snakk om altså.
Jeg husker storesøster hadde en periode hvor hun var vanskelig å amme. Hun var så opptatt av alt som foregikk rundt henne at jeg måtte bare trekke meg tilbake så vi var for oss selv. Det gikk over og jeg ammet henne til hun var over året så det kan godt hende at det er alderen og at du kan amme lenge ennå

Juli 2005 & Februar 2007
Juligullet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2007, 17:55   #6
Medlem

Nettis sin avatar

Sted: vestlandet
Meldinger: 295
Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.Nettis er fantastisk mot andre.

åhhh. godt å høre at det ikke bare er mi snuppe som er rar

Det må være stille når hun skal ammes ellers kan det jo være hun går glipp av noe....Nyskjerrig ja!

Men idag har det vært litt bedre....veldig så det varierer

Lillesøster Januar 2007
Nettis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:19.