Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2006, 16:38   #1
Medlem

CecilieVictoria sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 300
MP Rating: 0% (0)
CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.
Question Quinny Zapp - for tidlig å bruke den?

Jeg kjøpte en Quinny Zapp, men jeg synes egentlig ryggen er ganske rett, noen av dere andre som har formeninger om den, og er det for tidlig å bruke den?
Gammel 18-09-2006, 18:10   #2
Mar
Supermedlem

Mar sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 533
Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.
Sv: Quinny Zapp - for tidlig å bruke den?

Ser for meg at Sander er for liten til å bruke zappen enda. Har fra storesøster, så fremdeles er den hennes. Han må kunne sitte selv tenker jeg, slik at han holder balansen sånn noenlunde. Den er jo såpass åpen og vid, at jeg ville ha ventet enda litt var jeg deg.
Mar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2006, 20:17   #3
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kommer vel egentlig ann på om barnet klarer å sitt selv eller ikke?
Har vurdert å prøve den nå allerede, for lillebror er ganske flink til å sitte selv. Han bruker jo sportsdelen i Simo'n - har gjort en stund nå.

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 10:29   #4
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Enig med lykke her. Det kommer litt an på om barnet sitter stødig. Tulla vår har sittet alene en stund, så jeg hadde gjerne brukt trille til henne om det hadde vært nødvendig. Men bare for butikkbruk enn så lenge

Hun vil gjerne sove etter en stund ute i vogna....

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 12:35   #5
Medlem

CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Max
.....Hun vil gjerne sove etter en stund ute i vogna....
Oj, da er du heldig. Jeg har det omvendte problemet. Hun må sovne i BB og såå kan jeg legge henne i vogna, men jeg burde kanskje vente litt med Zapp. Hun sitter stødig, men har skjønt at det er kanskje litt tidlig ennå.
Gammel 19-09-2006, 13:26   #6
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Har du tatt helt av på vogn fronten du 2 nye vogner på kort tid?? ( litt missunelig)

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 13:43   #7
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Robin
Har du tatt helt av på vogn fronten du 2 nye vogner på kort tid?? ( litt missunelig)

Ehmmm jaaaa, men jeg hadde en tilgodelapp i butikken, og kjøpte rett og slett Zappen for å bli ferdig med den, dessuten tenkte jeg det var greit å ha en Zapp for vi skal på sydentur i november (greit med noen unnskyldninger for å få viljen si... ) Vet faktisk ikke om jeg hadde kjøpt Zapp hadde det ikke vært for tilgodelappen, men TFK er jeg OVERBEGISTRET FOR!! Den er bare helknall, også så bred og fin da!! Gullet skal få lov til å bre seg ut hvor mye hun vil, gleder meg!!
Gammel 19-09-2006, 13:55   #8
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Fint med tilgode lapp ja

Du hadde ikke hatt mulighet til å ta noen bilder av vogna, å legge ut senere? av TFK`en?

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 14:16   #9
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Robin
Fint med tilgode lapp ja

Du hadde ikke hatt mulighet til å ta noen bilder av vogna, å legge ut senere? av TFK`en?
Kan prøve, men jeg har ikke helt skjønt meg på det med å sette inn bilder her. Nå har jeg forresten akkurat satt sammen TFKen. Måtte sette på hjul og skivebremser selv, men det gikk som en drøm Var så lett så! Er virkelig å anbefale å kjøpe på Babyjungle. Jeg sparte ca. 2000 kr ved å ikke kjøpe i byen min! Nå får jeg bare vente på at tulle mi våkner, hun er syvsover idag , så når hun er våkna er det ut på tur
Gammel 19-09-2006, 14:41   #10
Supermedlem

Ann-Christin sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 605
Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.

Jeg bruker zappen masse, men det er med bilstolen på. Lillebror kan ikke sitte enda, er ikke i nærheten engang enda.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:03.