Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-05-2005, 11:19   #1
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Rullet rundt

Nikolai har jo vært skikkelig anti mageleie å bare sutret når jeg legger han på magen. Men i dag så skjønte han hvordan han skulle tippe seg rundt og det var morsomt gitt . Jeg la han i mageleie og han tippet rundt og vi flirte godt begge to, så dette er den nye underholdningen her i huset

Når han ble lei av dette, så la jeg han under babygymmen for jeg skulle vaske flaskene hans. Vanligvis så er jo det veldig artig, så jeg ble veldig forbauset når han begynte å klage med engang og når jeg snur meg så ser jeg jo hvorfor, for han var halvveis over på magen og fanget inntil babygymen Stakkars, jeg måtte bare løpe å redde han.

Det er så artig når han får til nye ting, mamman blir helt

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 13:03   #2
Seniormedlem

Isolde sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.
Sv: Rullet rundt

Så gøy!!

Klart man blir litt ekstra øm om hjertet første gang noe slikt skjer. Elsa har ennå ikke skjønt vitsen med slike krumspring, men vi hadde et gjennombrudd i forrige uke da hun holdt hodet lenge oppe i hodeleie. Det var visst litt spennende alikevel.

Snart ruller Nikolai og de andre småttingene rundt hvorennn de skal...

Sist endret av Isolde; 30-05-2005 kl 13:05.
Isolde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 13:41   #3
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 774
MP Rating: 0% (0)
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.

Åh, så gøy

Jeg venter i spenning på at Leon også skal rulle.... det nærmer seg
Gammel 30-05-2005, 13:51   #4
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Det er så artig med slike fremskritt, blir het

Kathrine har enda ikke skjønt dette med å rulle rundt, mens Jaran har kommet seg fra rygg til mage (og det er LITE populært )
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2005, 14:07   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,128
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så artig!
Hørtes forresten ut som lillegutt det der. Han fanga også seg selv inni babygymmen her en dag.
Samme dagen la jeg en sånn kube-leke ved siden av han. Så mens han lå der, satt jeg med PC'en på fanget. Plutselig hørte jeg noen lyder og kikka opp. Da hadde han greid å snu seg fra rygg til mage og lå da oppå kuben
Gammel 30-05-2005, 16:10   #6
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

GRATULERER
Gammel 30-05-2005, 16:28   #7
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Grat'la!

Leona bumper over fra mage til rygg, men jeg vet ikke om hun gjør det bevisst eller om hun bare er så tung i hodet at hun ruller over.
Tror vi har et stykke igjen til hun begynner med rygg-mage, hun kommer seg på sida og så er det stopp.
Gammel 30-05-2005, 22:26   #8
Supermedlem

Siggi sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 833
Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.

Så kult, de blir jo bare så stålte av seg selv og da.... Troy har også gjort det noen ganger Han blir mer forskrekka..hi hi

Troy født 20 feb,05.feb 09
Vi har fått en prins, han er det fineste som fins!
Siggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2005, 08:49   #9
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempeartig.

Venter i spenning her også, Var en dag her Aline rulla fra mage til rygg ett par ganger. Men det ble med det.
Men det er vel fra rygg til mage de skal rulle først ?
Så vi får nå bare vente.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2005, 11:06   #10
Supermedlem

Malma sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Spydeberg
Meldinger: 885
Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.

Så artig! Anette har rullet noen ganger fra mage til rygg, men tror ikke det er bevisst enda.. Hun kommer i hvert fall ikke på å prøve på det når hun er lei av å ligge på magen..

Malma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:38.