Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-07-2005, 21:58   #1
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
hyper Rulling...(rygg til mage)

I kveld hadde forloveden min lagt Lucas på lekepleddet sitt på gulvet. Jeg var en tur inne på kjøkkenet og ordnet noe. Når jeg kom tilbake igjen så lå Lucas på magen og ikke på ryggen som jeg husket at han skulle ligge. Så måtte rope på typen min og spørre om han ikke hadde lagt han på ryggen og det hadde han!

Så Lucas har funnet ut hvordan han ruller fra rygg til mage nå. Er bare så stolt av lille gutten min. Han har styret lenge på og neste fått det til, men i dag endelig gikk det. Jippi! Bare 7 dager før han blir 5 mnd nå.

Når begynte dere små og rulle fra rygg til magen?

Sommer klem fra
Carina84 og Lucas René.
Gammel 08-07-2005, 22:01   #2
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
MP Rating: 0% (0)
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rulling...(rygg til mage)

Så flink han er!! Om et par dager gjør han nok ikke noe annet enn å rulle!!

Åå, det er så sinnsykt GOD følelse i kroppen når de små gjør noe helt nytt, som de ikke har gjort før! Morsstoltheten hadde jeg selvsagt hørt om fra før, men at det var så enormt visste jeg faktisk ikke!

Helene var 3 mnd og 1 uke da hun rullet for første gang, og nå ligger hun stort sett aldri på ryggen i mer enn 2 minutter. Hun ruller tilbake selv av og til, men tror det er mer tilfeldig enn bevisst.
Gammel 08-07-2005, 22:05   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Lillemoren her begynte å rulle fra rygg til mage for to dager siden. Altså 4 mnd og 2 dager. Hun har rullet fra mage til rygg lenge. Det er litt komisk da. Hun ruller seg rundt et par ganger. Vips er hun borte fra teppet og nede på den kalde parketten. DA blir hun sinna da!

Vi går spennende tider i møte. Alt de skal lære seg underveis. Dette er bare starten
Gammel 08-07-2005, 22:41   #4
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Carmen ruller fra mage til rygg, men jeg ser det ikke er lenge til hun gjør det motsatt.... hun begynte vel for ca 2 uker siden Hun snur seg etter ting nå og så kryper hun bakover

MINON: Kul signatur

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 23:02   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Så GØY da
Gullet mitt rullet for første gang rundt da han var 3 og en halv måned. og siden dengang så rulles det hele tiden. så det har blitt travel spesielt ELSKER han å rulle på stellebordet og i sengen!! tihijio
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 10:57   #6
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

Min lille snuppe er litt motsatt hun, på dåpsdagen sin som var for litt over en mnd siden startet hun å lulle fra rygg til mage og har enda ikke lullet fra mage til rygg Men hun har SIKKELIG dreisen på det å rulle fra rygg til mage det er nesten slik at jeg ikke klarer og holde henne fåst en gang. Og det å ta på bleie er omentrent umulig da er hun en sikkelig makk

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 12:29   #7
Supermedlem

pumama sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Viktoria rulla veka før ho vart tre mnd..Tidli på``n..
Gammel 09-07-2005, 21:06   #8
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Malin begynte å rulle for 2 uker siden så hun var på alder med din baby.......men nå ligger hun ikke stille i det hele tatt.....helt umulig å skifte klær og bleier. men skal jo ikke klage på det for de er jo så søte når de klarer noe nytt
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2005, 09:05   #9
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Alica
Min lille snuppe er litt motsatt hun, på dåpsdagen sin som var for litt over en mnd siden startet hun å lulle fra rygg til mage og har enda ikke lullet fra mage til rygg
Neida, ikke noe motsatt. De aller aller fleste ruller bevisst fra rygg til mage før mage til rygg.
Gammel 10-07-2005, 10:08   #10
Supermedlem

Alica sin avatar

Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Else81
Neida, ikke noe motsatt. De aller aller fleste ruller bevisst fra rygg til mage før mage til rygg.
hmmm helsesøstra sa at det de somregel begynte og rulle fra mage til rygg det er vist enklest ikke vet jeg. Det er vel forsjellig fra baby til baby

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:54.