Har dere rutiner på de små?? Altså sove/spise rutiner?
Her er det ingen rutiner på noe enda.. Hver dag er forskjellig, bortsett fra at mellom 19/20-tiden og til senge tid er det skriking og mating hele tiden..(skriking fordi mamma må hvile puppene innemellom... ) men på natt og på dagen er det ingen dag som er lik.
...hvor lenge må man ha gjort ting før vi kan kalle det rutiner da??
Synes faktisk vi har fått til et par rutiner jeg da, men de er det Hannah som har styrt selv ettersom det kommer som en følge av når hun skal ha mat..
Vi legger henne kl21 hver kveld, gjort det i en uke nå, når vi er ferdige med amminga. Jeg legger meg også rundt den tiden (litt lenger oppe akkurat i dag ) Synes også at amminga kommer til nesten samme tid hver dag, og det kan vel kalles en rutine??
Skal vi se, det er mat ca kl06-10-13-17-21-01 og faktisk har jenta sovet fra kl 01-06 to dager på rad (bank-i-bordet).
Nja, rutine og rutine?? vet ikke jeg, men her får ikke tulle mor lov å sove etter kl 8 på kvelden, før ho skal legge seg! Og frem til no så har det gidd oss noen gode netter!
Her står vi opp klokka 12 sånn ca....(har gjort det de tre siste dagene hvertfall) Eller dvs da står JEG opp. August og pappa ligger enda mens jeg er i dusjen, spiser frokost og støvsuger og rydder litt. DA er det på tide med pupp igjen. Så steller enten pappa eller jeg August. Klokka er gjerne blitt 14 når hele familen er samla i stua...
På kvelden er det bading da...ikke noe spes klokkeslett, men som oftest mellom 20 og 22. Så er det kosestund før vi tar kveld ca 2330-24.
Rutine...? Nei, det eneste faste her er at jeg står opp ca sju uansett hvordan natten har gått.... Lufter Gutta og lager frokost til oss og så sitter vi og venter på at "hans kongelige høyhet" skal ha litt frokost
Her er det ingen rutiner enda nei, vi lar han styre rytmen sin selv.
Men når han blir 3 mnd skal vi nok begynne med fast leggetid og faste matrutiner Slik gjorde vi det med storesøster og det har fungert kjempe bra. Håper bare han er like enkel
__________________ To krøllete solstråler 04 og 06