Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2006, 11:16   #1
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
MP Rating: 0% (0)
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.
Så det er SLIK det er å ha slike barn?

Når storebror ble født, skulle det gå 2,5 år for han sov en hel natt gjennom.
Noe man blir vant med, og ikke tenker særlig over etterhvert.

Når lillebror ble født, skulle det ta under ni uker

Fra natt til torsdag, har han sovet 7 timer sammenhengende om natten Og så får han litt mat, før han sover noen timer til.

Jeg trodde ikke jeg kunne få slike barn jeg

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2006, 11:31   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Så det er SLIK det er å ha slike barn?

Det finnes slike barn.
Det er godt når de sover god stund sammenhengende.
Anette sover 6-8 timer sammenhengende. Men jeg får ikke sovet så mye da, for jeg legger meg ikke mellom 20-21. Men deilig å få noen timer sammen med mannen
Gammel 17-04-2006, 11:36   #3
Supermedlem

ayesha sin avatar

ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

Han her tar de timene når jeg legger meg. For jeg tar ham ikke inn på rommet før det, og han sover så lenge nå han merker at det er natt (mørkt på rommet, og at han ligger i bagen og ikke i vuggen)

ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2006, 11:51   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Vi driver å jobber med at Anette skal legge seg i åtte tiden. Noen kvelder så klarer vi ikke å legge henne før jeg legger meg sånn halv elve. Leggingen går bedre og bedre. Utrolig rart å sitte i stua uten henne på armen og puppen, men hun sover søtt i sengen sin i stede.
Vi får håpe at disse små fortsetter å sove godt om natten
Gammel 17-04-2006, 12:04   #5
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Det er deiligt å få sove om natten, får litt mere overskudd dagen etter då,Hannah har fått en god sove rytme, sover mellom 6-8 timer hver natt, men klarer ikke legge henne før jeg selv går til sengs, altsåg mellom 22-23, så vårt neste prosjekt er å få henne til å sovne litt tidligere på kvelden !!
Men vi tar tiden til hjelp, ho er jo bare 9 uker.

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2006, 12:37   #6
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Härligt med barn som SOVER! Grattis! Passa på att njuta!
Gammel 17-04-2006, 12:39   #7
Supermedlem

ayesha sin avatar

Her sover han fra 21-22. da i vuggen i n fullt opplyst stue. Så våkner han i
23-24 tiden. Får pupp, og sover 7 timer Til ca 6-7. Og får pupp igjen, og sover til 9-10. Jeg er helt overgitt..

Gammel 17-04-2006, 13:33   #8
Medlem

Ovren sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Karmøy
Meldinger: 176
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.

Så godt at du har fått et SLIKT barn!
Linnea er også veldig snill om natten. Hun legger seg i 21 tiden og sover til ca 6 får litt pupp og sover videre til 9-10 tiden
Det er deilig å få sover om natten og i tillegg ha alene tid med mannen. Hun sover også godt midt på dagen en 6 timer da også, så da har jeg kvalitetstid med de andre ungene og det er jo også viktig. Uansett er jeg heldig for huset her er jo fullt av storesøsken som mer en gjerne hjelper til. Hun er blitt veldig sosial lille gullet vårt og liker ikke å være alene jeg har kanskje skjemt henne litt bort
Ja, ja må få lov til det med minsten
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2006, 18:21   #9
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Så herlig! Og vel unt når storebror brukte så lang tid
Her vet vi ingenting fra dag til dag. Vi legger oss samtidig ca 2230 hver kveld, og han våkner flere ganger om natta til ulike tider. Han sover lite og dårlig. Igår sov han litt lenger sammenhengende, og lå til 1130 tilslutt! Inatt var han urolig og ammet flere ganger, og stod opp klokka 7! Så her vet vi ingenting hva natten bringer, og det er derfor best å legge seg samtidig. Kvalitetstiden med mannen får vi bare la vente på...

Sist endret av emma-80; 17-04-2006 kl 18:24.
emma-80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2006, 08:21   #10
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så deilig dah!
Leander søve også så godt om natta, og vi pleide jo å legge han samtidig med oss sånn at vi fekk sove like lenge (men då var han ganske sutrete om kvelden). Men no har vi begytn å legge han tidlig om kvelden, så då må han jo opp å få mat ein om natta.. men så søve han fint videre etterpå.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:00.