Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-03-2006, 11:13   #1
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
MP Rating: 0% (0)
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.
lol Så omtenksom jente jeg har fått meg

Av alle ting i verden så er det sjokolade hun reagerer på, og det til de grader. Jeg som er sååå glad i sjokolade. Hun er tydeligvis opptatt av min helse og forstår at all den sjokoladen ikke er bra for meg

I forgårs testet jeg om det kunne være sjokoladen som var årsaken til noen dager i forrige uke med intens mageknip (testen som bestod i å spise masse sjokolade var forresten en av de kjekkere jeg har hatt ), og ikke uventet så gikk gårsdagen med på bæring og byssing. Stakkers lille jenta mi sov ikke mer enn 2 timer, oppå meg i sofaen, hele dagen.

All verdens sjokoladesug får meg ikke til å utsette henne for det igjen
Gammel 07-03-2006, 11:19   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Så omtenksom jente jeg har fått meg

Huff da. Føler virkelig med deg. For jeg har sjokoladesug om dagen også, men snuppa mi reagerer ikke.
Men det er vel bedre å ha ei rolig jente ennå spise sjokolade. Du får finne på noe annet som kan slokke suget for sjokolade.
Gammel 07-03-2006, 11:31   #3
Medlem

Marit77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 219
Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.

Hvis du ikke vil spise sjokolade, men mangler motivasjon til å stå imot fristelsen, er jo dette supert! Kanskje jeg skal late som Snorkfrøken reagerer på sjokolade
Marit77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 11:33   #4
Supermedlem

Ruby sin avatar

Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av marit77
Hvis du ikke vil spise sjokolade, men mangler motivasjon til å stå imot fristelsen, er jo dette supert! Kanskje jeg skal late som Snorkfrøken reagerer på sjokolade
En veldig effektiv slankekur I alle fall siden straffen for å spise sjokolade ble masse turgåing for å roe snuppa.
Gammel 07-03-2006, 16:58   #5
Medlem

Abeline sin avatar

Sted: Finnmark
Meldinger: 304
Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.Abeline er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ruby
En veldig effektiv slankekur I alle fall siden straffen for å spise sjokolade ble masse turgåing for å roe snuppa.
Flink jente du har, som passer på at mammaen spiser sundt.

f. 5.5.2000
f. 27.2.2006

Abeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 17:03   #6
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Hehe flinke pia som passer på mamma`n sin! hehe.. Skjønner godt du holder deg unna sjokolade når hun reagerer slik ja!
Gammel 07-03-2006, 17:08   #7
Medlem

Maradia sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Eastfold
Meldinger: 382
Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.

Kanskje det var derfor snuppa gråt så mye i går? Jeg mistenkte at det var noe skummelt i den nye fiskegratengen jeg prøvde... Får nesten spise massse sjokolade nå, og se om hun reagerer...

See a world in a grain of sand, and a heaven in a wild flower
Hold infinity in the palm of your hand, and eternity in an hour -William Blake

Maradia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 17:35   #8
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Tror att min prinsessan också reagerar på sjokolade... Men, det finns ju väldigt mycket annat gott att vräka i sig.. jag är dock KONSTANT sjokolade-sugen...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:03.