Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2006, 10:48   #1
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
MP Rating: 0% (0)
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.
Seldt vogna mi

Solgte vogna mi i går synest det er litt trist jeg, er jo liksom 1 vogna til Hannah, og har jo likt den så godt.
Men så fikk jeg lyst på en litt mindre vogn, så da må vi kvitte oss med noe !
Så i dag skal jeg sikkert bestille en svart TFK jogster twister fra babyjungel, synest di ser veldig greie ut !
Hvilken vogner har dere? noen som har erfaring med TFK?

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 11:10   #2
Medlem

CecilieVictoria sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 300
CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.
Sv: Seldt vogna mi

Jeg skal også selge vogna mi, og skal kjøpe beige TFK Joggster Twister. Først hadde jeg tenkt til å kjøpe en rosa en, men følte det ble for knasj, også er det kanskje lettere å selge en beige en. Jeg har drømt om denne lenge, MÅ bare ha den
Gammel 09-09-2006, 11:44   #3
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Jeg kjøpe akkurat en carena sprint lux swivel på salg. Hadde lyst på ei lett vogn med svingbare hjul (som kan gjøres om til faste hjul), og denne såg så behagelig ut å ligge i, og den er uten lufthjul (for det er jeg drittlei). Har en carena tvillingvogn fra før og syns disse vognene er utrolig bra til å være så billige.
Gammel 09-09-2006, 12:04   #4
Supermedlem

Robin sin avatar

Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av CecilieVictoria
Jeg skal også selge vogna mi, og skal kjøpe beige TFK Joggster Twister. Først hadde jeg tenkt til å kjøpe en rosa en, men følte det ble for knasj, også er det kanskje lettere å selge en beige en. Jeg har drømt om denne lenge, MÅ bare ha den
Hadde først lyst på en rosa OTH, men den er jo så dyr, så sa gubben at vist han skulle gå tur med vogna skulle den ikke vere rosa .Så fikk jeg se TFKen og da ble jeg enig med meg selv at jeg ville ha en svart, (Men med rosa pose,kanskje )

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 13:43   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Vi har Simo`n og en ABC 3 hjuling.
Men jeg liker Simo`n så godt så jeg det blir til at jeg bruker den i stede for 3 hjulingen.
Vi tittet på TFK vognene, de er fine.
Gammel 09-09-2006, 19:38   #6
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
Meldinger: 175
@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.

Vi har TFK - brukt med bag, og nå sportsvogndelen (selv om jeg kunne brukt bagen enda) Kjempefornøyd

Og absolutt å anbefale å bestille fra Babyjungle.
Gammel 09-09-2006, 19:55   #7
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

Har stålblå TFK, og elsker vognen vår! Kunne brukt bagen enda, men siden jeg prøver å holde Johs våken når vi triller for å hente storebror i barnehagen, må jeg bruke sportsdelen. Da er det så mye å se at han glemmer å sove

Du vil nok bli fornøyd!!

Ja, og vi hadde ingen problemer med leveringen fra babyjungle. Tok en uke, så hadde vi vognen i stuen vår

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 20:43   #8
Medlem

CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av ayesha
Ja, og vi hadde ingen problemer med leveringen fra babyjungle. Tok en uke, så hadde vi vognen i stuen vår
Ser dere anbefaler Babyjungle, og bare en uke!!! OJ, OJ, da blir det bestilling til uken!
Gammel 09-09-2006, 23:52   #9
Supermedlem

Robin sin avatar

Gubben sier jeg må vente med å bestille til jeg har fått pengene fra den andre vogna , jeg har jo ikke tid til å vente, vil helst ha vogna noooooo

( Molly!! på sm)
Gammel 10-09-2006, 12:22   #10
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av @lfakrøll
Vi har TFK - brukt med bag, og nå sportsvogndelen (selv om jeg kunne brukt bagen enda) Kjempefornøyd

Og absolutt å anbefale å bestille fra Babyjungle.

Hvor mye betalte du for alt tilsammen, vogn/frakt/moms.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:34.