Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2008, 12:56   #1
Medlem

streken sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 310
MP Rating: 0% (0)
streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.
hyper setter en fot inn her jeg

jepp.. da slår jeg meg litt ned her også.. siden henrik er egentlig Februar baby!! men ul termin ble januar!!

nå venter jeg bare på resten av gjengen!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2008, 13:33   #2
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,368
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: setter en fot inn her jeg

Setter meg her sammen med deg, jeg!

Skal det være en kanel-bolle og litt kakao mens vi venter?

Reiser forresten hjem fra sykehuset i dag, jeg
Den svært misfornøyde storebroren trenger mamman sin mer enn jeg trenger å være her.
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2008, 14:01   #3
Juniormedlem

Holca sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 6
Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.Holca er som en lysfontene.

Hallo jenter!

Jeg kan jo også ha en fot her inne selv om prinsessa ble født i januar. De andre kommer nok luskende inn etterhvert

Mmm kanelbolle hørtes godt ut! Tror jeg må gå og snoke litt i skapene etter litt godis...
Gammel 06-02-2008, 14:10   #4
Medlem

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 443
Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.Prøvende har mye å være stolt av.

Jeg tusler også rundt her på NM, men det blir nok ikke like mange timer på nett nå som lillebror har kommet ut

Har en fot i januarklubben også, jeg, da!
Gammel 06-02-2008, 22:20   #5
Medlem

streken sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 310
streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.

kanelboller er knall bra.. la oss bake

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 11:00   #6
Supermedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,281
MP Rating: 100% (2)
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.
blæ Sv: setter en fot inn her jeg

Ingen kanelboller eller varm sjokolade på meg.

Jeg har blitt feit de siste 2 ukene, selv om jeg ikke har spist godteri, men nesten bare knekkebrød.
Gammel 07-02-2008, 14:23   #7
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Jeg vil gjerne ha kanelboller og kakao, for jeg er sulten. Blir kjempe sulten av og amme gitt

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2008, 09:34   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 596
otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.

Kanelboller hørtes helt utmerket ut....slenger meg på den

(Jeg var Unnlebaby på sm)
otonbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2008, 10:10   #9
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av K@thrine.B@by Vis post
Jeg vil gjerne ha kanelboller og kakao, for jeg er sulten. Blir kjempe sulten av og amme gitt
Det er helt sikkert!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:20.