Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-05-2005, 23:27   #1
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
MP Rating: 0% (0)
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.
sex...

e dåkke i gang igjen me slikt dåkke? off, litt treig her i gården. Lysta e ikkje på topp, prøvd en gang, men føltes ut som at ej va sydd igjen... jaja... E d berre ej so e treig og pinglete?
Gammel 08-05-2005, 23:43   #2
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: sex...

Her kjennes det også ut som jeg er sydd igjen.
Har bare prøv noen få ganger vi også, men håper det blir bedre neste gangen vi prøver!

PS: Har sett på hjemmesiden deres.. Så fint dere har det hjemme! Å så dere forresten på IKEA på lørdagen.
Gammel 08-05-2005, 23:47   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Har det på samme måte, men føler ikke at -smilyen passer til den beskrivelsen...

Det har bare blitt en gang, og dagen etter fikk jeg mensen. Men må vel prøve snart igjen.
Gammel 09-05-2005, 00:03   #4
Supermedlem

pumama sin avatar

pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Carina84
PS: Har sett på hjemmesiden deres.. Så fint dere har det hjemme! Å så dere forresten på IKEA på lørdagen.
Takk... Ja, måtte ha en tur på Ikea.. Viktoria va ikkje like gla for det, det såg du kanskje
Gammel 09-05-2005, 00:04   #5
Supermedlem

pumama sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Else81
Har det på samme måte, men føler ikke at -smilyen passer til den beskrivelsen...
Du he vel helst rett i d....
Gammel 09-05-2005, 00:34   #6
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,063
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Med Kristoffer gikk det 7 måneder før jeg "klarte" - var nok mer for min mann enn for min egen del de første gangene da!! Nå med Emilie "klarte" jeg det etter 6 uker!! Hadde faktisk lyst også Men det var ikke KJEMPEgodt Bedre nå - men er mye trøtt!!
Gammel 09-05-2005, 00:38   #7
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Her passer det med smilyene for å si det slik

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2005, 00:43   #8
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har det vært vondt leenge, men vi prøvde igjen i går og da var det andre saker....IKKE NOE VONDT VERTFALL....hehe...
Gammel 09-05-2005, 00:46   #9
Supermedlem

Annfyk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.

juhu!! Vi har hatt sex to ganger!! For å være ærlig,så gidd eg ikke engang tenke på det heller...De 2 første månedene va det amminga om natta som tok knekken på meg no...e det gubben som har fått kjørt seg med nattevåking pga lamming.. Vel,det e bare ei igjen no...så kanskje vi kan få "heist flagget" på 17.mai det kunne kanskje vært noe...Ellers hadde eg vel ærlig talt håpa at eg sku slippe mensen enda ei god stund..men neida "tante" var snart på plass hun gitt..
Gammel 09-05-2005, 10:21   #10
Supermedlem

Lazy sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 877
Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.

Mine to yngste er tatt med keisersnitt, jeg ville klart ha født vaginalt hvis jeg hadde kunnet velge. Men, når jeg ser denne diskusjonen her så tenker jeg det at det finnes ihvertfall én fordel med keisersnitt

(Uansett så skorter det litt på tid/anledning/overskudd her også)

Askild med storesøster -02 og storebror -94
Lazy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:36.