Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-12-2006, 22:09   #1
Medlem

Elishae sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: I nytt hus :)
Meldinger: 301
MP Rating: 0% (0)
Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.Elishae er fantastisk mot andre.
Siste dag av permisjonen imorgen :(

Det blir rart.

Mathias har funnet sin plass i barnehagen, så da er det bare for meg å finne min plass på jobben igjen...

Gleder meg og gruer meg litt.

Blir jo fine dager med ammefri, slutter i halv to tia hver dag
Men nå kommer jeg til å ha det mer travelt i hverdagen.

Alle julegavene er jo på plass, så det som gjenstår er baking, vasking og pynting, men det får jeg ta i ledige stunder.

Dere som blir hjemme videre med deres små får kose dere i førjulstiden!

Sist endret av Elishae; 07-12-2006 kl 22:12.
Elishae er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2006, 11:34   #2
Medlem

Djain sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Fetsund
Meldinger: 327
Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.
Sv: Siste dag av permisjonen imorgen :(

Jeg har også begynt å jobbe igjen, og jeg må si at det er mye tøffere enn jeg trodde. Det er vanskelig å reise fra gullet, og savner henne hele tiden.
Men det blir vel bedre etterhvert håper jeg.

Lykke til i jobb igjen!
Gammel 08-12-2006, 11:39   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Lykke til på jobben i dag,håper du hadde en fin dag
Gammel 08-12-2006, 11:43   #4
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Eg skal vere heime i over 1/2 år til *drømme* Det blir nok litt rart å vere uten lønn fra januar og til då, men har jo littegrann som kjem inn i kontantstøtte og barnetrygd...
Og dette er kanskje siste sjanse til å kunne nyte at eg har rett på fri pga små barn

Hugsa i fjor på denne tid, då gjekk eg fra å jobbe 40 % til 100 %- så då blei det ikkje mykje tid til overs når eg kom heim fra jobb og ikkje orka så mykje pga min store mage. Då gjorde eg meg ferdig med julegaver og julevask i november og litt av kakebakinga.

Kos dere på jobben, damer!

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2006, 20:52   #5
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Lykke til tilbake i jobb. Har knappe to mnd igjen enda jeg. Lurer på hvordan jeg skal gjøre det med amming..hvilke rettigheter har man med ammefri egentlig? Jeg begynnre så tidlig på jobb, at jeg får nok ikke gitt han på morgenen. Men kan jo pumpe meg før jeg drar. Og så jobber jeg kvelder og netter også, men vi får vel løst d på et vis, håper jeg...Blir rart å være borte fra Henrik så lenge, gruer meg fælt til det. Men håper det skal bli litt godt også.
Gammel 09-12-2006, 11:02   #6
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Håper det gikk greit for deg på jobb og for Mathias i barnehagen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:46.