|
 |
|
16-09-2006, 17:31
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
|
Skal gi meg med pumping.... litt vemodig..
|
|
Har fullpumpa meg sidan Leander var ei veke gammel, men no har eg nettopp laga plan for nedtrapping. Vi skal til syden i begynnelsen av november, og då tenkte eg at eg vil slutte til den tid. Hadde jo gått an å pumpe seg der nede òg, men kan liksom ikkje heilt nyte ferien når ein fleire gonger om dagen må sitte ved pumpa (sjølv om det er blitt ein vane)..
Så no har eg tatt valget om å gi meg. Litt vemodig. Har jo holdt på så lenge og det er blitt ein del av kvardagen vår. Men akk så deilig det skal bli å bli ferdig. Spesielt om morningane, som pleier å vere ei hektisk tid med frukost, påkledning og følge av barn til skule og barnehage... Og storesøster blir nok veldig glad for at denne tida er over, er ikkje alltid ho har syntest det var så gøy at mamma satt ved denne pumpa og ikkje kunne gjere nokonting.
Heldigvis har eg stort med mm lager i frysen (3-4 bæreposer med små melkeposer oppi ++) Så han kjem jo til å få mm ei stund endå, og han kjem jo heller ikkje til å trenge fullt så mykje mm når vi no skal til å gi han fleire faste måltider.
Så snart er ein epoke i livet mitt over.
I begynnelsen pumpa eg meg 5-6 gonger om dagen + om natta (då hadde eg berre enkelpumpe, så det tok ganske mange timer). No er eg nede i 3 gonger om dagen (han får jo melk til 3 måltid), og no går det gradvis nedover dei neste vekene. Rart...
|
|
|
16-09-2006, 19:25
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
|
Sv: Skal gi meg med pumping.... litt vemodig..
|
|
Blir nok rart for deg i begynnelsen det der ja  Lykke til, det går seg sikkert til skal du se!
|
|
17-09-2006, 12:01
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 300
|
|
|
Ja jeg skjønner det er vemodig, selv om pumpingen var slitsom. Men dere er i en ny epoke nå, en ny spennende tid, og det går nok bra! Jeg har selv pumpet, og vet hvor slitsomt det kan være! Du har iallefall masse MM i fryseren og det er jo bra  Lykke til iallefall, dette går så bra så!! Og så får dere en fin sydentur da
|
18-09-2006, 13:10
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Takk for det
|
|
|
19-09-2006, 16:10
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2005
Sted: EU
Meldinger: 506
|
|
|
|
19-09-2006, 18:50
|
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Kif
|
Ville si akkurat det samme. Du skal ha all ære for å stått på så lenge. Er nok ikke mange som hadde gjort det!
|
|
|
19-09-2006, 19:03
|
|
Supermedlem
Sted: rogaland
Meldinger: 771
|
|
|
Hei skjønner hva du mener jeg har pumpa meg døgne rundt siden lillegutt hva 3dager å har tenkt litt på å slutte, men så tenker jeg at jeg har holdt på så lenge så kan jeg holde på litt til det er så lite nå allikevel han spiser bare 3flasker om i døgne nå for resten er fast mat  Men jeg har full forståelse for at du vil trappe ned nå iallefal når dere skal på reise  Legen min sa at etter 6mnd er 90% av jobben gjort. Så kos deg på ferien du, du har vert kjempeflink
|
20-09-2006, 09:20
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Takk for fine kommentarer
Linea+1: Eg har også tenkt at det egentlig ikkje hadde gjort meg noko å forsette, men så var det det med turen da  Trur nok det skal bli godt for familien også, at eg ikkje må sitte ved pumpa fleire gonger om dagen- men heller ta meg tid til dei.
|
|
|
20-09-2006, 11:41
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
|
|
|
Har du holdt på helt til nå  . Å steike ta du er flink
Jeg bukker og neier. jeg ga meg før ferien jeg,da var vi drit lei pumpa alle mann.
|
|
|
20-09-2006, 15:33
|
|
Supermedlem
Sted: rogaland
Meldinger: 771
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Aivi
Takk for fine kommentarer
Linea+1: Eg har også tenkt at det egentlig ikkje hadde gjort meg noko å forsette, men så var det det med turen da  Trur nok det skal bli godt for familien også, at eg ikkje må sitte ved pumpa fleire gonger om dagen- men heller ta meg tid til dei.
|
Enig  Sjønner at det er litt vemodig..syns du har vert kjempeflink så har holdt på så lenge vett kor slitsomt det kan ver.
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:37.
|