Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2006, 22:58   #1
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 771
MP Rating: 0% (0)
linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.
Skal ha kluten i fjeset

Jeg har alltid en klut liggende oppi sengen til småen, litt for gulp å litt for kosen sin skyld men han legger hele tiden kluten over fjeset sitt jeg tar den vekk å han gnikker seg under igjen Det er jo en veldig tynn klut men syns det er ekkelt..hva syns dere?? bør jeg ta den helt vekk??
Gammel 05-05-2006, 23:02   #2
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal ha kluten i fjeset

*sniker*

Jeg måtte bare titte når jeg så tittelen

Min Febbis 05 var en notorisk klut koser og den skulle ligge over ansiktet når han sov. Jeg syns det var skikkelig skummelt og fjernet den, men så var den tilbake neste gang jeg tittet. Han fikk bare de tynneste gazklutene med seg i sengen. Når han ble 5 mnd byttet han ut klutene med kosedyr

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 23:07   #3
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 771
linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.

godt å høre at det er flere, han får bare ha en tyn tyn klut med seg
Gammel 05-05-2006, 23:42   #4
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 974
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Snuppa mi skal på død og liv ligge med ansiktet klemt inn i siden på vogga. Jeg er inne og drar henne ned, men neste gang jeg kommer inn så har hun nugget seg inn i kanten igjen. Jeg syns også det er litt skummelt, men de hadde vel ikke gjort det gang på gang hvis de ikke fikk puste skikkelig tror jeg.
Jeg prøvde å legge enn klut litt forsiktig over ansiktet hennes istedet (lettere å puste gjennom tynn gaz enn 2 cm lakkert treverk), men gjett om det var ei illsint jente jeg fikk da. Ikke snakk om at hun ville ha noen klut der nei.
Så da får hun bare ligge med ansiktet inn i kanten på vuggen da.

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 05:48   #5
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 191
jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunny423
Snuppa mi skal på død og liv ligge med ansiktet klemt inn i siden på vogga. Jeg er inne og drar henne ned, men neste gang jeg kommer inn så har hun nugget seg inn i kanten igjen. Jeg syns også det er litt skummelt, men de hadde vel ikke gjort det gang på gang hvis de ikke fikk puste skikkelig tror jeg.
Jeg prøvde å legge enn klut litt forsiktig over ansiktet hennes istedet (lettere å puste gjennom tynn gaz enn 2 cm lakkert treverk), men gjett om det var ei illsint jente jeg fikk da. Ikke snakk om at hun ville ha noen klut der nei.
Så da får hun bare ligge med ansiktet inn i kanten på vuggen da.
Som om jeg skulle skrevet dette selv, bare at snuppa mi ligger i en Leander-vugge (stoff istedet for treverk).
jessica78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 07:43   #6
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 3,186
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere har såkalte "nesevarmere". Det er mange sånne nesevarmerbarn.
Myrsnipa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 08:55   #7
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Her bare totter vi
Men hvis totten tilfeldigvis kommer under bodyen...ja, da blir det liv i stua...
Gammel 06-05-2006, 08:59   #8
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

..........

Sist endret av Tidligere bruker; 24-01-2007 kl 16:10.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 09:31   #9
Medlem

Almara sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Meldinger: 262
Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.Almara er som en lysfontene.

Klut må vi må. Både som kos og som smokkeholder. For smokken vil han han, selv om han ikke klarer å holde den inne selv
Almara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 11:14   #10
Seniormedlem

siljemoren sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,491
siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.

Celine og elsker den kluten over nesen, menst mamman synest det er skummelt.

Tuppen 04 og lillemor 06
siljemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:56.