Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-01-2008, 20:49   #11
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,390
MP Rating: 0% (0)
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skjønner de nei nå?

Adelina skjønner NEI-og hører stort sett på meg også.

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 22:05   #12
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Han skjønner at noe ikke er lov når vi sier nei. Men jeg går alldeles ikke rundt og forventer at han skal høre etter så liten som han er. Gjør han det er det bare en bonus
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 22:05   #13
Supermedlem

Ninken sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 897
Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.

Hun skjønner helt klart nei, men ikke alltid hun gidder å å følge det da. Men er flink innimellom til å stoppe .

Oskar juni 03,
Selma februar '07
Ninken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 22:08   #14
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Han skjønner godt hva det betyr.
Rister på hodet og smiler når vi (les:jeg) sier det.

Men det betyr ikke at han stopper med det han driver med!
Gammel 25-01-2008, 22:13   #15
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

De skjønner mye disse små nå ja.. Hun ser ut som en skikkelig liten luring om jeg sier 'nei' til henne. Tar liksom litt mer forsiktig på den gjenstanden jeg prøver å få henne til å IKKE ta på og slikt. Hun er jo så søt så jeg klarer ikke holde meg alvorlig når hun holder på slik.., må jo bare le litt da. Og da tror hun jo det er en lek, så da er vi jo like langt. Søtingen min...

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.