Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2005, 18:14   #1
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
MP Rating: 0% (0)
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Smykker kjøpt

Da har jeg vært og kjøpt gave til lille Angelica. Det smykket jeg fant bilde av ble LITT for dyrt for vårt budsjett. Men jeg rådførte meg med Enima og vi ble enig.
Jeg kjøpte et lite smykke, sånn som det er stjernetegn på, i gull. Ikke med stjernetegn, men med en liten engel. Utrolig søtt smykke. Og kjede i ekte gull.
Så kjøpte jeg i tillegg et armbånd med tre marihøner som anheng. Kjempefine.

Får ikke til å ta bilde av det, for blitsen på apparatet mitt klikker litt Men skal se på nett om jeg finner bilde. Er fremdeles noe penger igjen, så jeg skal kjøpe et fint kort og en blomst i tillegg. Eller skal vi spandere en god flaske vin på Jannicke og Ronnie?
Gammel 07-09-2005, 18:17   #2
Medlem

kaudi sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 130
kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.
Sv: Smykker kjøpt

Så flink du er!
De har jo fått blomster av oss MP damene. Hvis de liker vin synes jeg det er en god ide. Så har de noe å kose seg med!
kaudi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 18:26   #3
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 1,260
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Så flott at du fant smykke da. Høres kjempeflott ut både smykket og armbåndet.
Jeg synes de fortjener en god flaske vin jeg, som de kan kose seg med når de endelig får komme hjem på perm
Gammel 07-09-2005, 18:33   #4
Supermedlem

Callisto sin avatar

Meldinger: 969
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bergensmamma
Så flott at du fant smykke da. Høres kjempeflott ut både smykket og armbåndet.
Jeg synes de fortjener en god flaske vin jeg, som de kan kose seg med når de endelig får komme hjem på perm
Signerer Bergensmamma jeg
Gammel 07-09-2005, 18:37   #5
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

så flott sikkert kjempe fine ting du har funnet
kjempe fin ide med ei flaske vin

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 18:42   #6
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 261
mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.

Flott jobba, Bounty

Jeg synes også vin høres ut som en god ide. Hvis noen trenger å koble av litt så er det vel Jannicke og mannen.

Mamma til september 2002 og februar 2005
mammadonna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 18:55   #7
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Fikk til å ta noenlunde ok bilder.

Først armbåndet

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Smykket! Dere ser sikkert motivet tross litt blink fra blitsen

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 07-09-2005, 18:56   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av mammadonna
Flott jobba, Bounty

Jeg synes også vin høres ut som en god ide. Hvis noen trenger å koble av litt så er det vel Jannicke og mannen.

Signerer!
NYDELIG smykke og armbånd!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 18:58   #9
Medlem

Enima sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor Bergen.
Meldinger: 457
Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.

Kjempe fint!!

Og en flaske vin tenker jeg de setter pris på!!
Enima er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 19:00   #10
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Meldinger: 1,260
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Kjempenydelig smykke og armbånd

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:50.