Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-06-2005, 20:59   #1
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,063
MP Rating: 0% (0)
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.
Solbrent...

For en skrekkelig mamma jeg er!!! Vi var ute alle sammen i hele går. Opplett, litt sol innimellom. Jeg holdt ryggen til Emilie mot solen, de gangene den tittet frem. Hadde en hue på henne. Men Nuskipuskien min er blitt solbrent Hele ansiktet. Ikke mye - men svakt rosa. Hun har vært ganske varm i dag (ikke feber) og jeg tror jeg kan tilskrive det solbrentheten! Trodde jeg hadde full kontroll - men det hadde jeg ikke!! Det var nesten litt skummelt hvor fort hun ble solbrent (og så var det ikke en gang sol hele dagen!!!) Men nå er jeg mer forberedt!!
Gammel 20-06-2005, 22:46   #2
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 774
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.
Sv: Solbrent...

Da er du ikke alene om å være skrekkelig mor... Hadde Leon på fanget, og han fikk utslett i nakken nesten med en gang. hadde løpt avgårde for å kjøpe solkrem (for den hadde vi glemt hjemme ) ,men det var allerede for sent. Men jeg velger å se det som at jeg ble en erfaring rikere, ikke at jeg er en skrekkelig mor
Gammel 20-06-2005, 23:12   #3
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,063
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Du har rett! Ordla meg litt feil
Gammel 20-06-2005, 23:16   #4
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Ikkje skrekkelig nei, ikkje alltid en huska på alt... Vi klarte oss fint i syden uten å bli solbrent, men kom til norge og va ute i går, og i dag he ho me rosa kinn.. fort gjort å tenke at i Norge treng en ikkje solkrem, va vertfall slik for mej.. So d e som Knøttet sei, ei erfaring rikare...
Gammel 21-06-2005, 00:14   #5
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MariannK
So d e som Knøttet sei, ei erfaring rikare...
Håper det går bra med veslejenta di....
Gammel 21-06-2005, 07:28   #6
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er vanskelig å holde dem helt i skyggen, hvis man ikke skal bure seg inne da... Nikolai har blitt litt rosa i kinnene ved et par anledninger, selv om han har på seg solhatt og solkrem og blir forsøkt holdt i skyggen

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2005, 09:55   #7
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Det skjer så fort att de blir solbrent.

Var ute å gikk tur med barna her om dagen, og på den tiden ble duttemann brent på armene. Aline har heldigvis ikke blidt brent.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2005, 09:59   #8
Supermedlem

Pope sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1,194
Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.

Ja, den solen er ganske så brennende.....Satt selv i solen på søndag og fikk så fin rosa farge på armene mine. Doffen unngikk det heldigvis, for desverre så er han forkjølet og blir holdt inne for tiden.

Men jeg må nok finne frem solkremen til disse guttene mine! For jeg håper solen kommer igjen snart.
Gammel 21-06-2005, 10:02   #9
Manon
Gjest

Meldinger: n/a

Det skjer så fort atte.. Vi var en snartur på stranda på søndag, og da klarte alle, bortsett fra lille snuppa, å bli solbrente. Jeg ble mest rød, gubben litt rød og storebror ble lyserosa på skuldrene...
Fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg hadde smurt dårlig, men en erfaring rikere er jeg jo
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:20.