Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-06-2007, 21:35   #1
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,800
MP Rating: 0% (0)
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.
Solkrem

Smøres de små? Jeg har ikke smørt min prinsesse enda. Hvis hun er ute ligger hun i skyggen eller i vogna. Tenker på hvis jeg skulle smørt henne så gnir hun seg i øynene og gnager på hendene og får det i munnen.... Men, etterhvert som de begynner å bevege seg så kommer de jo i kontakt med solen uansett og må smøres...

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2007, 21:38   #2
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 933
Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.
Sv: Solkrem

Babyline- har ikke skadelige stoffer, så det gjør jo ikke noe om han skulle få litt i seg. (trekker uansett inn i blodet via huden) Smører han litt i fjeset og på beina/armene men er jo mest i skygggen.
Gammel 20-06-2007, 21:43   #3
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er jo ikke farlig å få i munnen, men det smaker jo helt forjæ... og svir vel i øynene?

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2007, 21:44   #4
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Moren til en venninne er hudspesialist og hun sier barn ikke skal ha solkrem før de er et år gamle. Eventuelt kan de smøres med sinksalve, men helst skal de holdes ute av solen. Jeg har ikke smurt Emilie ennå.

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2007, 21:46   #5
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 933
Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.

Om det er slik at det smaker kjempevondt, så regner jeg med at han lærer det raskt. Vond smak i seg selv er jo ikke farlig.
Gammel 20-06-2007, 21:57   #6
Supermedlem

Ninken sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 897
Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.

Har også hørt at de ikke skal ha solkrem før de er et år gamle. Det er jo ikke så lett å holde barn som har begynt å krabbe borte fra sola, men det er vel neppe tilfelle for våre barn. Jeg kommer ikke til å smøre snuppa denne sommeren i alle fall.

Oskar juni 03,
Selma februar '07
Ninken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2007, 22:27   #7
Supermedlem

plysj sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ninken
Har også hørt at de ikke skal ha solkrem før de er et år gamle. Det er jo ikke så lett å holde barn som har begynt å krabbe borte fra sola, men det er vel neppe tilfelle for våre barn. Jeg kommer ikke til å smøre snuppa denne sommeren i alle fall.
signerer

men, jeg kjøpte jo en solkrem som jeg brukte en gang før jeg fikk med meg at de skal være året først får bruke den sjøl
Gammel 20-06-2007, 22:29   #8
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pelle
Om det er slik at det smaker kjempevondt, så regner jeg med at han lærer det raskt. Vond smak i seg selv er jo ikke farlig.
Nei, de lærer nok ikke slike ting. De er jo alt for små til å huske at "jeg må ikke gjøre x for da skjer y". Har også hørt at de ikke skal smøres med solkrem når de er så små.
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2007, 22:47   #9
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Jeg visste jeg hadde hørt noe om det!

Gammel 20-06-2007, 23:28   #10
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei de skal ikke smøres og de skal holdes unna solen.
Hvis man absolutt MÅ smøre, skal man bruke en med fysisk filter og ikke kjemisk.

I årets test i F&B kommer Babyline dårligst ut. Den gir bare 70% beskyttelse mot UVA, mens testens vinner, Garnier Ambre Solaire Kids beskytter mot hele 96%

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:00.