|
 |
|
15-07-2006, 13:37
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,532
|
Når tenker dere at dere vil la dem sove på eget rom? Eller gjør de det allerede?  Synes fortsatt det er greit med tulla ved siden av senga vår, men tenker kanskje å la henne sove vegg i vegg en stund etter sommeren... Vi får se...
15-07-2006, 16:12
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 365
|
Vi har så liten leilighet at hun sover fremdeles på vårt soverom. Men i august flytter vi til en større leilighet, og da skal hun få sitt eget rom. Tror det kommer til å gå veldig bra
|
15-07-2006, 19:14
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
|
Vi skal prøve på det etter ferien, siden vi må ha henne på rommet vårt når vi er på ferie.
Hadde vi bare skulle vært hjemme så hadde vi prøvd.
|
|
|
15-07-2006, 20:21
|
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 262
|
Jeg strides litt innvendig. Det hadde vært deilig med litt mer søvn (de sover jo gjerne mer når de kommer unna puppelukta), men synes det er helt herlig når vi sovner i samme seng etter nattamming også
|
|
|
15-07-2006, 20:46
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Almara
Jeg strides litt innvendig. Det hadde vært deilig med litt mer søvn (de sover jo gjerne mer når de kommer unna puppelukta), men synes det er helt herlig når vi sovner i samme seng etter nattamming også 
|
Signerer denne! Orker ikke tanken på å sove foruten å ha han inne hos meg. Men mistenker at vi begge ville sovet bedre på egne rom. Jeg har satt senga lenger unna meg jeg da, og vi samsover ikke før det er morgen evt, forstyrrer bare hverandre mer da. Utsetter litt til å flytte han ut. Men skal bli skjønt hvis det hjelper på nattesøvnen. Amma 3 ganger inatt.0130,0530,0730...
|
|
|
15-07-2006, 20:59
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 974
|
Jeg har snuppa på rommet vårt ennå, og der skal hu få lov til å være til hun nesten klarer å komme seg ut av vogga. Men det blir nok ikke lenge til, hun trener febrilsk på å løfte seg opp om dagen. I dag stod hun på tærne og hendene med rompa rett opp i lufta...
Vi skal på en liten ferie tidlig i august, og når vi kommer tilbake derfra regner jeg med at hun flytter inn på eget rom...
|
|
|
15-07-2006, 22:24
|
|
Gjest
|
Vi har aldri snakket om dette før denne tråden kom opp. Og vi er begge helt enige om at det er godt å ha snuppa på vårt rom. Hun sover jo så godt gjennom hele natten i egen seng, så hvorfor flytte henne...Har med andre ord ingen hastverk i det hele tatt. Tenker vi hos oss da...
Men NÅR jeg var gravid derimot...da tenkte jeg at det ville være på høy tid å få eget rom når de var 4-5 mnd gamle.......
|
|
|
16-07-2006, 08:31
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
|
Vi sover godt hele gjengen, og jeg slipper å reise meg opp om morgenen for å plukke ham opp, når sengen står tett inntil vår, så der blir nok stående til han er 10-12 mnd. I hvertfall.

Storebror født 13.04.2003.
|
|
|
16-07-2006, 14:13
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
|
Jentene blei flytta på eige rom då dei var 2, så kanskje lillegutt får sove på rommet vårt like lenge?
Litt av grunnen er jo plassen, men eg synest det er veldig greit å sleppe å stå opp for å gi han smokken om natta. Og når han er forkjøla er det godt høyre at han puster i senga ved sidan av meg (spesielt merka eg dette med mellomste jenta, som var ofte litt tett og hurklete i halsen)...
|
|
|
16-07-2006, 17:41
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
|
Nora fikk eget rom da hun var ca 4 mnd. Rommet ligger vegg i vegg med vårt, og vi har begge dørene åpne. Vi hører henne hvis hun begynner å gråte, og våkner ikke av "smålyder". Da sover vi godt alle tre!
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:03.
|