Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-07-2005, 12:12   #1
Supermedlem

November sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 744
MP Rating: 0% (0)
November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.
Sove på magen?

Lar dere barna sove på magen?

Lillebror snur seg jo over på magen med en gang vi legger han ned. Jeg forsøker å snu han over på ryggen, men han snur seg ofte tilbake med en gang. Jeg kan jo ikke sitte og snu han hele natten heller...?

Hva gjør dere?...litt bekymret...
Gammel 05-07-2005, 12:23   #2
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.
Sv: Sove på magen?

Niklas har sovnet på magen i godt og vel en mnd nå.. (dva jeg legger ham på siden / ryggen , han sovner... og etter noen min ligger han på magen ...)

I de første ukene gikk jeg inn til ham og snudde ham når vi la oss, men fant ham gjerne liggende på magen igjen på morgenen. Er ikke så bekymert for det lengre.. han ruller seg fint begge veien og til alle kanter så han klarer seg selv.

I utgangspunktet er faren for krybbedød nesten lik null dersom mor ikke har røkt/røyker og barnet sover i egen seng... Nå begynner barna i tillegg å bli så store at de flytter på seg dersom det blir vanskelig å puste...

Tror du må kjenne litt på magefølelsen din......
Gammel 05-07-2005, 12:44   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Nora snur seg ikke i sengen ennå, men hun prøver...
Tror jeg kommer til å la henne ligge som hun vil når hun en dag snur seg over!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2005, 12:45   #4
Supermedlem

November sin avatar

November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.

Kom to ganger...

Sist endret av November; 05-07-2005 kl 12:48.
November er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2005, 12:47   #5
Supermedlem

November sin avatar

[quote=Cat]I utgangspunktet er faren for krybbedød nesten lik null dersom mor ikke har røkt/røyker og barnet sover i egen seng... Nå begynner barna i tillegg å bli så store at de flytter på seg dersom det blir vanskelig å puste...

QUOTE]

Det var godt å høre!
Gammel 05-07-2005, 15:42   #6
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,569
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi legger Truls på ryggen, men etter kort tid ligger han halvveis på maven...

Snakket med helsesøster om det , og hun sa bare at de var store nok til å rulle seg tilbake. Vi kan jo ikke snu de hele tiden heller da.
Gammel 05-07-2005, 15:43   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,599
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg lar ungene sove som de vil. Liten foretrekker å ligge på siden, og da får han det (jeg vil jo ikke frarøve meg selv søvn ved å pine ham i en stilling han ikke trives i). De andre ungene har vært magesovere fra starten av.
Gammel 05-07-2005, 21:10   #8
Manon
Gjest

Snuppa liker å ligge på siden, men i det siste har hun lagt seg over på magen flere ganger i løpet av natten. Jeg pleier å snu henne, men slutter nok med det snart, hun sover jo som en stein på magen og våkner ofte når jeg beveger på henne....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2005, 21:34   #9
Tidl. bruker
Gjest

Hedvig ligger på siden eller på ryggen. Virker som hun trives med det.. Men det kan jo forandre seg da
Gammel 05-07-2005, 23:28   #10
Medlem

bejo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Solå
Meldinger: 255
bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.

Felix har sovet på magen fra han snudde seg som 3,5 mnd. Jeg snur han når jeg legger meg, men ellers får han ligge som han vil.

« Pass | Stranda »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:41.