Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2007, 11:59   #1
Medlem

vicky sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 148
MP Rating: 0% (0)
vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.
Question Sove ute...

Jeg lurer på om dere har en nedre grense for hva som er greit å la barnet sove ute i?
Snuppa sover best ute og vi har det ofte kaldt her.
Hs sa at ikke under 10 minus, men jeg måte vurdere etter om det er tørt eller fuktig luft og vind.

Så hva syns dere er forsvarlig å ha ungene å sove ute i?
Gammel 14-11-2007, 12:14   #2
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sove ute...

Storebror sov ute i mye kaldere luft enn -10. Det blir aldri så kaldt nedi vogna som ute i lufta uansett. Vi har temperaturmåler i babycallen vår og når mini ligger ute i f.eks -3 så viser den 3-4 pluss inni vogna.
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 13:10   #3
Medlem

vicky sin avatar

vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.

Trur heller ikke det er så kaldt i vogna, men måte bare høre med flere. Har noen i familien som ikke liker at hun søv ute hvis det er under 2-3 minus.
Gammel 14-11-2007, 13:22   #4
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja har og noen sånne i familien
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 20:43   #5
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 918
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.

Snuppa sover også aller best ute. Jeg har henne stående i en svalgang, så det kommer ikke noe vind til. Men når det begynner å bli -12-15 grader, da synes jeg det er for kaldt..
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 22:28   #6
Supermedlem

Milla-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 594
Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.

I barnehagen hvor jeg jobber sover ikke brna hvis det er under 10.

Når jeg kjøpte vinterpose fikk jeg også beskjed om at man burde unngå å være ute med barnet når det bikka -10.Men det kommer vel litt ann på hvor man bor og sånn og.Syns det er sjelden at det er over -10 her,er kanskje noe annet oppi nord. Også erdet jo forskjell på om det blåser eller ei
Gammel 15-11-2007, 08:03   #7
Medlem

vicky sin avatar

Jeg har også "lært" at det er greit at barn kan sove ute helt ned til 10 minus, det samme gjelder hvis dem skal leke ute. Hvis det ikke er vind ute.

Måtte bare høre for som sagt har jeg noen i familien som reagerer hvis hun sover ute når det er noen minus! Jeg har sagt at jeg mener det ikke er farlig men ble usikker så jeg måte høre med dere kloke damer

Syns det er godt å vite at det er flere som støtter meg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:22.