Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-03-2006, 18:29   #1
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 547
MP Rating: 0% (0)
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.
spiser dere alt?

Er det noe dere unngår å spise no når dere er gravid? eneste jeg bevist unngår er løk, og brus.

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 18:38   #2
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.
Sv: spiser dere alt?

Sitat:
Opprinnelig postet av Robin
Er det noe dere unngår å spise no når dere er gravid? eneste jeg bevist unngår er løk, og brus.
Jøss! Gravid igjen allerede! Godt gjort!

Jeg unngår ingenting og det går tydeligvis helt greit for lillebror! Spiser løk hver dag, masse chili, hvitløk osv. Så heldig var jeg ikke sist da snuppa reagerte på¨et eler annet (fant aldri ut hvorfor hun skreik så mye).
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 19:11   #3
Medlem

seraphim sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Melhus
Meldinger: 229
seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.

Jeg unngår løk og druer. Spiser nok for mye sjokolade, da. Klarer ikke holde meg unna...

Lille Ida ble født 04.02.06
seraphim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 19:16   #4
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

prøver meg frem jeg da.... løk har jeg spist noen ganger i moderate mengder og det har han ikke reagert på, samme med hvitløk. Men i går spiste jeg gyros, og den var ganske så sterk og Thomas var urolig i hele natt. Så da spiser jeg ikke gyros på en stund tror jeg

brus har jeg bare drukket et par ganger (dvs et par glass) siden han ble født, men han reagerte ikke da. Har dilla på eple nektar med isbiter, så det er det som går ned her i gården!
Gammel 09-03-2006, 19:19   #5
Medlem

Gnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 417
Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.Gnist er et navn alle kjenner.

Nei - her spiser og drikker vi ikke alt. Unngår brus, løk, sopp, druer, drikker lite kaffe og annen koffein drikke, sterk krydret mat, skalldyr...... er generelt litt forsiktig men så har jo Andreas spedbarnskolikk også
Gammel 09-03-2006, 19:29   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Jeg har ikke unngått noe spess, men i kveld drikker jeg ikke brus eller faris. Har drukket det de siste kveldene, lurer på om det er sammenheng men litt urolig netter.
Gammel 09-03-2006, 19:32   #7
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Jag uteslöt de vanligaste "bovarna" i början, men har lit eftet litt introducerat/provat olika saker.

Har inte fått någon riktig reaktion på något ännu, hon har varit lite orolig någon dag/kväll men jag vet inte om det är magen eller om hon helt enkelt varit orolig för något annat.. Ingen sådan "kolik"-skrik ialla fall...

Har kanske hinkat i mig lite mycket brus i det sista, idag har jag smaskat i mig några sjokolade-bitar... Kankse blir natten lång och orolig? Vi får se...
Gammel 09-03-2006, 19:45   #8
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

Unngår brus, da Johs får knip av det. Og jordbær og kål.

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 19:45   #9
Medlem

Vimsemusa sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 489
Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Robin
Håffår unngår du løk? D er vel når du ammer eller?
Unngikk alt som mattilsynet hadde på lista si eg, d værste er at eg ikj har lyst på det nå som eg kan eta d heller.. og d som eg savna så da eg var gravid......

Eller vent litt... meiner du når me ammer?? Hehe
Unngår løk, store mengder kaffi og kål- men brusen har eg ikj hørt om, så blir spennende å sjå hva Aurora syns i natt da.. har drikki MYE brus i dag gitt. Huff.. og jordbær og reker er visst fy sa helsesøstra..

Sist endret av Vimsemusa; 09-03-2006 kl 19:47.
Vimsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 20:00   #10
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

ja æ spise alt og det virke som sebastian tåler det meste. brus, sjokolade, løk, erter, går fint
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:03.