Nei, det gjør han ikke... Har ikke fått i han mat på mange dager. Hva er galt med sønnen min da??? Er så frustrert nå, sitter bare å griner. Så når jeg har roa meg ned her, så skal jeg ringe legen. De skal få sjekke halsen hans. Han virker skikkelig hoven. Har vært d lenge... Så kanskje det er vondt å svelge??
Fikk i han 4-5 skjeier med grøt i går kveld, samme i dag. Men de må inn med tvang!
Så våkner han på natta da, sikkert forferdelig sulten. Gråter og gråter, gir seg ikke... Så må jeg amme. Og det har vi jo slutta med på natta!
Er så frustrert og lei meg nå, at jeg vurderer ammeslutt på dagen! Bare for å se om han da spiser mere mat.
Kan jo ikke ha det sånn?? Jeg har vært tålmodig lenge nå synes jeg... Men dette går ikke over!
Iløpet av gårdagen spiste han kanskje 5 "tvang"skjeier med grøt til frokost, to biter brød, to skjeier yoghurt.... Samme til lunsj. Middag vil han ikke ha, prøvde med grøt da og, men samma tullet... Prøvde pannekaker som vi spiste, en liten bit, så var det nok....
Flere som har det sånn??? Eller noen som vet råd??? Ta han med til legen???