Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-01-2008, 14:54   #11
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
MP Rating: 0% (0)
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.
Sv: Spiser ikke mat.......

Det gikk bra hos legen. Tok halsprøve og blodprøve. Begge var fine, så ikkeno bakterielt... Men var veldig rød i halsen, så han er sikkert sår. Han er jo litt snørrete og hoster, så har vel noe med en liten forkjølelse å gjøre...

*hønemor*

Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 15:16   #12
Medlem

vicky sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 148
vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.

Fint at det gikk bra hos legen. Tenker det hva godt å få skjekket halsen hos legen.
Jeg ville nok ha reagert likens som deg,for jeg har lett for å bli bekymret hvis jeg ikke får i henne mat.
Da snuppa fikk fire tenner på kort tid ville hun nesten ikke ha mat. Hun drakk mme og måtte da også få på natta. Men nå som hun spiser trenger hun ikke mat på natta.

Så jeg håper gutten din blir bedre snart og at matlysten kommer
Gammel 23-01-2008, 15:42   #13
Supermedlem

Ninken sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 897
Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.

Er uansett godt å få sjekket ting synes jeg, når noe ikke er som det skal. Bedre med en gang for mye til legen.....

Satser på at matlysten kommer tilbake når halsen blir bedre.

Oskar juni 03,
Selma februar '07
Ninken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 15:59   #14
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nete Vis post
Vil han forresten spise selv?

Hva om du f.eks koker litt pastaskruer og litt pølsebiter og legger frem til han? Kanskje han er matlei.

Jeg gjorde som du sa!

Så nå har han pjusket i seg litt pasta og pølse! + en yoghurt til dessert!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 16:36   #15
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Reppis Vis post
Jeg gjorde som du sa!

Så bra Reppis!

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 17:01   #16
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Reppis Vis post
Jeg gjorde som du sa!

Så bra da
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 17:25   #17
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,233
Blogginnlegg: 1
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.

Fint å lese at han spiser igjen!

Har en ikke-spise-gutt jeg også, men han har ikke lagt på seg på over to mnd, så jeg har bedt om å bli henvist til sykehuset for å utelukke eller bekrefte at noe ikke helt er som det stemmer.
Løsningen er jo uansett ikke å slutte å amme, morsmelk er fremdeles noe av det beste de kan få. (En 1-åring kan fint fullammes.)
Det er nesten så jeg håper bittelitt på at han feiler noe som kan gjøres noe med..
Er litt lei av å amme så ofte..
Gammel 23-01-2008, 20:25   #18
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Junimor Vis post
Fint å lese at han spiser igjen!

Har en ikke-spise-gutt jeg også, men han har ikke lagt på seg på over to mnd, så jeg har bedt om å bli henvist til sykehuset for å utelukke eller bekrefte at noe ikke helt er som det stemmer.
Løsningen er jo uansett ikke å slutte å amme, morsmelk er fremdeles noe av det beste de kan få. (En 1-åring kan fint fullammes.)
Det er nesten så jeg håper bittelitt på at han feiler noe som kan gjøres noe med..
Er litt lei av å amme så ofte..
Huff.. Håper dere finner utav det!
Har et søskenbarn som er sånn, han er snart 3 år - rundt 10 kg og litt over 80 cm! Spiser verre enn en spurv, men energi til tusen!!!! Sliter veldig på onkel og tante... De løper etter han med mat dagen lang!!

Vi har vært på familiekveld i barnehagen i kveld. Leander spiste en halv pølse og litt sjokoladekake der! Da vi kom hjem spiste han litt grøt!!! På rett vei!!!
Gammel 23-01-2008, 20:47   #19
Supermedlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 504
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Så bra at han har begynt å spise igjen!

Men hvis man ammer på dagtid så kan man vel ikke forvente at de spiser så veldig mye.. Mm er jo mettende den også..

Da Magnus hadde en dårlig spise periode så fikk jeg beskjed om at jeg måtte slutte/redusere å amme på dagtid slik at han var sulten til måltidene.
Og så hindrer jo melk jernopptaket i kroppen, gjør det ikke det da?

..trallalla..
pepsi max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 20:55   #20
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av pepsi max Vis post
Så bra at han har begynt å spise igjen!

Men hvis man ammer på dagtid så kan man vel ikke forvente at de spiser så veldig mye.. Mm er jo mettende den også..

Da Magnus hadde en dårlig spise periode så fikk jeg beskjed om at jeg måtte slutte/redusere å amme på dagtid slik at han var sulten til måltidene.
Og så hindrer jo melk jernopptaket i kroppen, gjør det ikke det da?

Har ikke amma noe på dagtid i dag, kanskje det er derfor han spiser litt i dag da!!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:35.