Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-01-2008, 08:50   #1
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
MP Rating: 0% (0)
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
*stjælt* Ble du ammet?

Ja, ble DU ammet av din mor?

Jeg ble ikke ammet, og pga. tarmsykdom og påfølgene 6 operasjoner rett etter fødselen fikk jeg spesial-mme i 1 år som visstnok nesten ruinerte mine foreldre ....

Men jeg har vært frisk som en fisk både i barndommen og nå som voksen.

Ingen allergier whatsoever....

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09

Sist endret av Imiles; 23-01-2008 kl 09:27.
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 08:53   #2
Medlem

Juligullet sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 424
Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.
Sv: *stjælt* Ble du ammet?

Jeg ble ammet frem til ca 4 mnd alder og etter det ble jeg foret med MME.
Jeg er frisk og rask. Ikke hatt allergier før jeg gikk gravid med lillesøster og da slo gresspollenallergi ut.

Juli 2005 & Februar 2007
Juligullet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 08:56   #3
Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 99
MP Rating: 100% (1)
Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.

Min mamma pumpet seg og jeg fikk MM i 9 måneder. Jeg er allergisk for litt av hvert

En kan bare se riktig med hjertet. Det vesentlige er usynlig for øyet
saint-exupery
Drømme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 09:16   #4
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,683
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Jeg ble ammet i 3 mnd. Etter det fikk jeg vel mme. Ingen allergier og jeg har ikke vært mye syk.
Gammel 23-01-2008, 09:24   #5
Medlem

BitteLille sin avatar

Meldinger: 284
BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.

Storebroren min ble ammet i en mnd, og jeg i seks. etter det fikk vi kokt kumelk med sukker i. (Bruttern såpass gammel at det ikke var mme, og jeg er oppvokst på et lite bittelite sted der heller ikke var tilgjengelig.)
Ingen av oss har vært spesielt syke eller lider av allergi. (Bortsett fra pollen, og en liten medfødt hjertefeil.)
Gammel 23-01-2008, 09:33   #6
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Hmm.. Har aldri spurt jeg! Men tror da jeg ble ammet en stund iallefall!! Det må jeg sjekke ut!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 09:37   #7
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble ammet frem til 8 mnd, mener jeg å ha blitt fortalt. Etter det ville jeg visst ikke ha mer

Ingen allergier og vært frisk stort sett i oppveksten.

"This too shall pass"

Sist endret av bille; 23-01-2008 kl 09:47.
bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 09:44   #8
Supermedlem

plysj sin avatar

Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

Ble ikke ammet lenge, tror ikke mamma orka det... + at det var veldig lett å gå over til mme den gangen. de hadde mer mme-politi enn amme-politi virker det som.
Men, mamma snakker en del om det og følger med på nye råd og hadde ammet oss mer om hun hadde visst bedre sier hun.

Uansett, ingen allergier på noen av barna.. jo, litt gresspollen hos søskna mine
Gammel 23-01-2008, 09:56   #9
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,173
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Mamma ammet meg i 5-6 måneder, ikke fullamming selvfølgelig- var nok ikke vanlig å fullamme til 6 måneder for 30 år siden! Jeg er kun allergisk mot nikkel som jeg vet om...

Mannen ble ammet i 3 måneder, neppe fullamming det heller og han er allergisk mot mye forskjellig.
Gammel 23-01-2008, 10:15   #10
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,230
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble ammet i 5 mnd. Da ville jeg ikke ha mer visst nok (sikkert bare en liten periode med puppenekt som ville gått over da, men.) Så var det rett på H-melk fra kopp
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:01.