Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-01-2008, 10:34   #11
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 596
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.
Sv: *stjælt* Ble du ammet?

Jeg ble ammet i 15mnd. Er allergisk mot støv og litt pollen..
Gammel 23-01-2008, 12:25   #12
Medlem

Spiralis sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 81
Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av plysj Vis post
Ble ikke ammet lenge, tror ikke mamma orka det... + at det var veldig lett å gå over til mme den gangen. de hadde mer mme-politi enn amme-politi virker det som.
Jeg ble også født på den tiden da det var mme som rådet, så jeg tror egentlig ikke jeg ble ammet i det hele tatt. Fikk man det ikke til på første forsøk, så var det visst rett over på mme. Har ingen allergier i familien.
Gammel 23-01-2008, 12:41   #13
Medlem

vicky sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 148
vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.

Jeg ble ammet i ca 3mnd og så fikk jeg mme. Har ingen allergier. Søstra mi ble også ammet i ca 3mnd, men hun fikk h-melk...hun har heller ikke allergi.
'Mamma sa at da var det vanlig å gi vanlig melk som de blandet noe ilage med. Men da jeg ble født var det mer vanlig med mme.

Så de fleste av oss ammer nok lengre i dag en mødrene våres har gjordt
Gammel 23-01-2008, 17:31   #14
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,233
Blogginnlegg: 1
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ble ammet i fire mnd.
Var mye syk som barn, og har mye allergi nå som voksen.

On the other side: Knotten som fullammes nesten enda har vært mer pjusk enn snuppa som fikk mme fra fire uker av..
Gammel 23-01-2008, 21:33   #15
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ble ammet i 4 mnd tror jeg det var. Og hadde kolikk hele tiden.

Hadde astma og en haug allergier frem til jeg var ca 16, da ble jeg frisk med homeopatmedisiner.

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 21:53   #16
Supermedlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 504
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Jeg ble ammet i 6 mnd.
Er allergisk mot paprikakrydder(kom ikke før jeg var 10 år da), men ellers ingen plager

Broren min ble ammet til han var over 2 år og han er heller ikke plaget med noe bortsett fra at han hadde Gatroøsofageal refluks som liten (tror det var det han hadde)

..trallalla..
pepsi max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 22:06   #17
Medlem

Ersi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 376
Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.

Jeg ble ammet til jeg var ni måneder, da ville jeg visst ikke ha mer, så etter det fikk jeg kumelk redd fra tanken (oppvokst på gård) Rart jeg overlevde, nå skal jo alt være pasturisert før man kan spise det Var allergisk mot insektsbitt da jeg var liten, men "vokste" det heldigvis av meg, ellers frisk som fisk

Barn er utrolig flinke til å imitere. Samme hvor hardt man sliter for å lære dem gode manerer, oppfører de seg som kopier av sine foreldre.
Ersi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 23:13   #18
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,800
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble ammet dag og natt til jeg var 8 mnd. Vet ikke når hun sluttet. Broren min pumpet hun til til han var 3 mnd. Han opererte som baby (reflux) så det var visst et slit.

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 00:53   #19
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 294
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.

Nei jeg ble ikke det,hun prøvde,men det ville ikke la seg gjøre.

Jeg har vært mye syk,har bl.annet kronisk astma/bronkitt,og masse allergier+leddsykdom.

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:09   #20
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Spiralis Vis post
Jeg ble også født på den tiden da det var mme som rådet, så jeg tror egentlig ikke jeg ble ammet i det hele tatt. Fikk man det ikke til på første forsøk, så var det visst rett over på mme. Har ingen allergier i familien.
Har aldri hørt at det har vært en slik periode jeg. Rart å tenke på nå

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:05.