Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2006, 18:06   #1
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
_plystre Stolt av meg selv!

Jeg må få lov å si det; Jeg er stolt av meg selv.

På mandag var jeg 99% sikker på at jeg ammet for siste gang. Jeg har hatt så mye trøbbel denne gangen, med flere begynnende brystbetennelser, såre og til tider blødende brystvorter, synkende melkeproduksjon og nå den siste mnd: Sopp i hele brystet

Tårene har sprettet, føles som en blanding av en lighter på brystet og som om hele brystvorta er i ferd med å bites av og hele kroppen står i bue de siste ukene jeg har ammet.
Legen ville prøve å øke dosen med Flucanasol (eller hva de heter - pillene mot sopp). Var innom helsestasjonen på 3 mnd kontroll samme dagen, og de anbefallte meg å bruke Syntocinon spray og ammeskjold - og nå gjør det nesten ikke vondt Klarer å nyte ammingen, og slipper å grue meg til hver gang.

Syns jeg merker bittelitt bedring nå også, 3. dagen på pillene. Har sååå lyst å amme noen mnd til, jeg var helt nede i kjeller'n da jeg skjønte at det ikke gikk lenger. Nå krysser jeg bare fingrene og håper på det beste, må si jeg skjønner kjempe godt de som har gått over til flaske

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 18:17   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Stolt av meg selv!

Så bra, lov å være stolt
Har du ikke prøvd sprayen før nå??
Gammel 05-05-2006, 18:32   #3
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Så utrolig bra at du får det til igjen. Vil bare nevne, og beklager om du allerede har hørt det fra legen, at du bør pumpe deg ved siden av en gang i døgnet for å unngå betennelse. Det er visst slik at de ikke klarer å tømme puppen helt når man bruker skjold. Men dette finner du ut av
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 19:43   #4
Mar
Supermedlem

Mar sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 533
Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.

I know the feeling...
Gikk på flucanazol i 6 uker totalt. Siste 2 ukene hadde jeg 200 mg som dagsdose. Tror soppen ga seg tilslutt.
Måtte jeg ALDRI oppleve det igjen, og ja - følelse av lighter og avbitt brystvorte dekker beskrivelsen bra.
Mar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 20:12   #5
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Du har all grunn til å være stolt

Du er veldig flink
Gammel 05-05-2006, 22:03   #6
Seniormedlem

siljemoren sin avatar

Meldinger: 1,491
siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.

Så flott, dette høres veldig lovende ut.

Du har god grunn til og være stolt av deg selv. For du gjør en god jobb .

Tuppen 04 og lillemor 06
siljemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 22:04   #7
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

Du er kjempeflink. Stå på

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 22:34   #8
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så flink du har vore!! Eg hadde ikkje holdt ut med så mykje smerte. Håper du får meir koselige ammestunder no framover.
Eg brukte skjold ganske lenge med førstemann.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 22:46   #9
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mar
Gikk på flucanazol i 6 uker totalt. Siste 2 ukene hadde jeg 200 mg som dagsdose.
Det er det jeg går på nå. Har gått på 300 mg totalt den siste uka, selv om jeg ymtet frampå at det var litt lite.
Pumpe det brystet klarer jeg ikke Sist jeg gjorde det rant blodet fra sprekkene i brystet etterpå
Men jeg tror det går rette veien nå altså

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 23:00   #10
Medlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.

Du har all grunn til å være stolt!

Høres ikke morsomt ut det du har vært gjennom, nei...

Å elske
er å tenne lys
og tørke tårer
natt og dag.
svisj er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:47.