Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2006, 20:19   #1
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Strømpebukse med antiskli...

Ringte til Exit nå, og de selger fra 6 mnd t.o.m. 1,5 år til 169 kr. Noen som har erfaring med denn type strømpebukse? Tenkte jeg skulle kjøpe et par å teste

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2006, 21:54   #2
Supermedlem

Haci sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordaførr
Meldinger: 892
Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.
Sv: Strømpebukse med antiskli...

Antiskli er jo helt greit til innendørs bruk, men noe skikkelig dritt når de skal ha sko på... Antisklien sitter fast og tærne krøller seg i skoen. Dessuten er antiskli ofte laget av gummi/plast og det er IKKE varmt. Gjør at det lett blir fuktig både i sko og når de sover i vogn. Så jeg har ingenting godt å si om strømpebukser med antiskli. Da er det bedre med vanlig strømpebukse og heller ha sklisokker på utenpå.
Gammel 18-09-2006, 22:02   #3
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Men jeg tenker på strømpebukser med antiskli på knærne - til innendørs bruk av en 7 mnd gammel baby

Gi blod!

Sist endret av ~Lykke~; 18-09-2006 kl 22:08.
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 09:03   #4
Supermedlem

Haci sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordaførr
Meldinger: 892
Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~
Men jeg tenker på strømpebukser med antiskli på knærne - til innendørs bruk av en 7 mnd gammel baby
Okei.. da beklager jeg min uttalelse (men jeg mener fortsatt det når det gjelder antiskli unger føttene, da..). Har faktisk aldri hørt om antiskli på knærne, men det høres jo ganske så lurt ut, da.. Her har vi for tiden bruk for antiskli sokker, så jeg må nok dykke ned i klærne etter storebror å finne noen.
Gammel 19-09-2006, 09:30   #5
Medlem

CecilieVictoria sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 300
CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.

Sitat:
OJ, de så stilige ut!! Slike skal jeg kjøpe også!! Det er jo knall på glatte gulv da, og Gullet mitt er like om hjørnet før hun begynner å krabbe
Gammel 19-09-2006, 21:33   #6
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Haci
Har faktisk aldri hørt om antiskli på knærne, men det høres jo ganske så lurt ut, da..
Her er en fra krypbaby.com:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gi blod!
Gammel 19-09-2006, 21:42   #7
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Den har vi kjøpt
Gammel 19-09-2006, 21:46   #8
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Fornøyd? Funker den?

Fant disse nå også,til 45 kr på Alexi.no :
Anti-skli påstryknings"poter" til å stryke på under sokker eller strømpebukser uten anti-gli.

Pakken inneholder spor til 2 par barnesokker. Hver pote er ca 3,5*4 cm. Tåler vask i vaskemaskin og tørk i tørketrommel.

Fås i gul, grønn, rød, blå og sort. Si gjerne i fra om du ønsker en spesiell farge.

Gi blod!
Gammel 19-09-2006, 21:49   #9
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Prøvde den først idag såvidt. Men tror nok den funker ja. Lillegutt har ikke helt skjønt det enda
Gammel 20-09-2006, 09:53   #10
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Sitat:
Hvorfor er antisklien på rumpa, plassert akkuratt der???

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:07.